Aa
تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399
کد 1000

با مشارکت خیر مدرسه‌ساز صورت گرفت ؛

انعقاد تفاهم نامه احداث مدرسه ۶ کلاسه در سراب

در راستای طرح آجر به آجر تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۶ کلاسه درشهرستان سراب با اعتباری بالغ بر 1/2 میلیارد تومان با مشارکت خیر نیکوکار حاج کرامت اسدی دمیرچی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس آذربایجانشرقی، با حضور معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان ، مدیرآموزش و پرورش و خیرنیک اندیش حاج کرامت اسدی تفاهم نامه احداث مدرسه ۶ کلاسه درسراب به امضاء رسید.

معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان ضمن قدردانی از عمل خیرخواهانه وراث مرحوم حاج صادق اسدی گفت : خیرین مدرسه ساز با نیت های خالصانه وآسمانی وآگاهی از  و ضع فضاهای آموزشی نظام تعلیم و تربیت ثروت خود را در راه مدرسه سازی گذاشته تا گسترش علم و دانش را در کشورمهیا سازند  و رضایت خالق آفرینش را جلب نمایند.

نجفی  با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر اظهار داشت : ما به دنبال مشارکت همگانی مردم در امر مقدس مدرسه سازی هستیم و هر فرد می تواند با حداقل میزان درآمد و مبلغی حتی با پرداخت هزینه یک آجر در این طرح مشارکت داشته و خیر مدرسه ساز شود.

وی ادامه داد : این تفاهم نامه  بیست و سومین  طرح در راستای طرح آجر به آجر در سطح استان می باشد که یک مدرسه ۶ کلاسه درشهرستان سراب با اعتباری بالغ بر 1/2 میلیارد تومان با مشارکت خیر نیکوکار حاج کرامت اسدی دمیرچی به نمایندگی ازوراث خانواده مرحوم حاج صادق اسدی منعقد شد.