Aa
تاریخ : شنبه 29 شهريور 1399
کد 1004

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور

داشتن نیروی انسانی شاداب و سلامت ازشاخصه های سازمان می باشد

علی مناهی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در سفر به آذربایجان شرقی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات اداری و کارکنان از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه وتجهیزمدارس آذربایجان شرقی، علی مناهی مدیرکل منابع انسانی سازمان نوسازی مدارس کشور به منظور بررسی مسائل و مشکلات عمومی وتوانمندیهای همکاران شاغل و دیدار با کارکنان و همکاران اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرد.

 مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این سفر ضمن  بازدید از قسمت های مختلف اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی منابع انسانی را سرمایه های اصلی هر سازمان برشمرد و دراین راستا با همکاران و کارکنان دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات وموانع جاری قرار گرفت.


علی مناهی در حاشیه این دیدار خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه مدیریتی سازمان نوسازی مدارس کشور در جهت کمک به همکاران استان ها بوده و افزود: از هیچ تلاشی درارتقا منزلت  وکارایی محیط اداری وشخصی کارکنان شاغل و بازنشسته  دریغ نخواهیم کرد .