Aa
تاریخ : شنبه 10 آبان 1399
کد 1011

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی؛

۳/۵میلیون دانش آموز در کشور به شبکه های مجازی و شاد دسترسی ندارند/ضرورت توجه جدی مسئولان به آموزش و پرورش

نماینده مردم میانه درمجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته آموزش وپرورش مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه جدی مسئولان به آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: هم اینک ۳/۵میلیون دانش آموز در کشور به شبکه های مجازی و برنامه ی شاد دسترسی ندارند که لازم است تمامی مسئولان به فکر آموزش و پرورش باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی،مهدی اسماعیلی ظهر روز پنجشنبه در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی شهرستان میانه که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، عنوان کرد: همه مسئولان باید به حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته باشند.


وی در ادامه ابراز کرد:هم اینک ۳/۵میلیون دانش آموز در کشور به شبکه های مجازی و برنامه ی شاد دسترسی ندارند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری ازسخنان خود بیان کرد: بیش از 60هزار روستا درکشور وجود دارد که بسیاری از آنهابه لحاظ پوشش اینترنتی آنت دهی مناسبی ندارند وحتی در برخی از آنها دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه است. عضوکمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: فرایندآموزش و پرورش نمی تواند متوقف شود بنابراین باید مشکلات به مسولین رسانده شود تا نسبت به این امر اقداماتی ترتیب داده شود
اسماعیلی با تشریح مشکلات حوزه آموزش شهرستان میانه یادآورشد: لازم است تا به مشکلات رسیدگی شود تا آموزش سرپا نگه داشته شود .