Aa
تاریخ : پنجشنبه 27 آذر 1399
کد 1016

با حضور جمعی از مسئولین برگزارشد؛

خشت‌گذاری نخستین مدرسه طرح آجر به آجر در استان آذربایجانشرقی

آیین خشت گذاری و آغاز ساخت نخستین مدرسه پویش ملی آجر به آجر در روستای قویونقشلاقی هشترود استان آذربایجانشرقی با حضور مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس آذربایجانشرقی ،فرماندار و جمعی از مسئولین و خیرین نیکوکار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی، آئین خشت‌گذاری آموزشگاه ۶ کلاسه شهید ضیایی و۱۲بهمن، نخستین مدرسه پویش ملی آجر به آجر در روستای قویونقشلاق هشترود استان آذربایجانشرقی، با حضور پیام صدقی مدیرکل نوسازی مدارس استان، کسایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازاستان، فرماندار وریس آموزش وپرورش هشترود و جمعی ازخیرین نیکوکار ومسولین برگزارشد.
مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیرمدارس استان در این مراسم اظهارداشت: تمامی دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی تعلیم وتربیت ومدرسه سازی را جزواولویت های پیشرفت علمی کشور می دانند. ودربهبودشرایط این نهاد درتلاشند.
 پیام صدقی افزود: دراین راستا فرشتگان وهمان خیرین گرانقدر مدرسه ساز  هستند که در مسیری قدم گذاشته‌اند که وظیفه سازمانی آنها نبوده بلکه به گفته خودشان همواره برای آینده فرزندان این مرز و بوم و در جهت رفاه وایمنی فضاهای آموزشی دانش‌آموزان مناطق مختلف و محروم کشور تلاش میکنند.
مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجانشرقی، با اشاره به پویش ملی آجر به آجر و حضور خیرین در عرصه مشارکت در امر مدرسه سازی، تصریح کرد: یکی از شاخص‌های طرح ملی آجر به آجر این است که همه مردم حلاوت وشیرینی کار خیری را درک می‌کنند و موجب گسترش مشارکت همگانی آنها می‌شود.
 گفتنی است آموزشگاه شهید ضیایی و۱۲ بهمن  با ۶کلاس درس، دریک طبقه و با زیربنای ۴۱۰ مترمربع با کمک های خرد مردمی اهالی و با مشارکت اداره کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس آذربایجانشرقی احداث می شود.