Aa
تاریخ : سه شنبه 9 دي 1399
کد 1017

با حضور مسولین استانی و منطقه ای وخیران بزرگوار ؛

عملیات ساخت 3باب مدرسه در صوفیان آغاز شد

با حضورسردار حاج جعفر راستی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه صوفیان،فرماندار شهرستان،مشاور عالی مدیر کل آموزش و پرورش استان،مدیر عامل مجمع خیرین استان،معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی استان،بخشدار بخش،رییس اداره آموزش و پرورش صوفیان و سایر مسئولین شهرستانی کلنگ احداث 3 مدرسه با 18کلاس درس توسط خیرین بزرگوار بر زمین زده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از صوفیان ،راستی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدرسه سازی از زیربنایی ترین سرمایه گذاریها به جهت پرورش نیروهای متعهد، متخصص و آینده سازان کشور است گفت: مدرسه سازی مهمترین و والاترین باقیات و صالحات است.

حجت الاسلام مرسلی امام جمعه بخش در آیین کلنگ زنی 3باب مدرسه 6 کلاسه از سوی خیرین نیک اندیش از آنان قدردانی کرد و افزود: خیرین با مدرسه سازی بستر و محیط مناسبی را برای پرورش آینده سازان مملکت و در نهایت موجبات رشد و تعالی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کنند.

مرادزاده مقدم، ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی از کلنگ زنی سیزدهمین،چهاردهمین و پانزدهمین مدرسه خیرساز منطقه در 3 سال اخیر خبر داد و افزود: منطقه صوفیان به عنوان یکی از مناطق پیشتاز در طرح آجر به آجر  است.
گفتنی است .
مدرسه ۶کلاسه با زیربنا 700متر مربع از سوی خیر معزز حاج علی ایروانی و
مدرسه ۶کلاسه با زیربنا 600متر مربع از سوی خیر معزز مهندس بیوک بخشی درشهر صوفیان ،کلنگ زنی شد.
همچنین
مدرسه ۶کلاسه با زیربنا 600متر مربع از سوی خیر معزز حاج سعید هراتی،درروستای سرکندیزج بخش صوفیان ،کلنگ زنی شد.