Aa
تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399
کد 1020

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی؛

پروژه‌های آموزشی متوقف شده آذربایجان شرقی فعال شدند/ تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان جمع شد

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی در آیین افتتاح دهکده ورزش دانش آموزی تبریز گفت: تمام بخاری‌های نفتی از سطح مدارس استان جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، پیام صدقی مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی عصر روز دوشنبه 18 اسفند 1399 در آیین بهره‌برداری از فاز اول دهکده ورزش دانش آموزی تبریز که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از افتتاح 12 طرح عمرانی و کلنگ زنی 40 پروژه به طور همزمان در استان خبر داد و افزود: پروژه‌هایی که از سال 1392تا 1397 متوقف مانده بودند، طی دوسال اخیر فعال شده و به مرحله بهره برداری رسیدند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز به‌طور همزمان پروژه‌هایی در نواحی یک، چهار و پنج آموزش و پرورش تبریز و همچنین شهرستان‌های هشترود، چاراویماق، ملکان و اهر افتتاح می شود.

صدقی همچنین به آغاز عملیات ساخت 40 پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی در استان با حضور وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: همه پروژه هایی که امروز کلنگ‌زنی می شوند بخشی اعتباراتشان از طرح آجر به آجر تامین شده است و در این بسته تحولی موضوع مشارکت گسترده مردم و خیّرین بسیار اهمیت دارد که  اقدامات بسیار ارزنده ای در جذب مشارکت برای ساخت مدارس روی داده است.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بخاری‌های نفتی از تمام مدارس استان جمع آوری شده است، اضافه کرد: یکی از اقدامات تحسین برانگیز سازمان نوسازی مدارس کشور جمع آوری بخاری های نفتی بود که توانستیم آمار را به صفر برسانیم.

صدقی در بخش دیگری نیز با بیان اینکه اعتبارات نوسازی مدارس در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: با افزایش و تخصیص به موقع اعتبارات توانستیم پروژه‌های زیادی را تکمیل نماییم به طوری که امسال 500کلاس درس  به آموزش و پرورش تحویل داده ایم.