Aa
تاریخ : سه شنبه 15 تير 1400
کد 1024

با حضور مسولین استانی و منطقه و خانواده بزرگوار خیر مدرسه ساز

مدرسۀ خیّرساز زنده یاد مهندس حسن عسگریان دماوندی در روستای نادیلو آذرشهر افتتاح شد

مدرسۀ خیّرساز زنده یاد مهندس حسن عسگریان دماوندی در روستای نادیلو آذرشهر با حضور خانوادۀ عسگریان دماوندی، مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی روستا، افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، مدرسۀ خیّرساز زنده یاد مهندس حسن عسگریان دماوندی در روستای نادیلو آذرشهر با حضور خانوادۀ عسگریان دماوندی، مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی روستا روز یکشنبه 13 تیرماه افتتاح شد

پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن تأکید بر اهمیت امر مقدس مدرسه سازی اظهار داشت: تکیه بر همت و ارادۀ محکم و تأثیرگذاری و حرکت برای ساختن ایران توسط خیّران، فردای روشنی را برای همگان فراهم خواهد کرد.
در ادامه، محمودی فرماندار شهرستان، با تقدیر از خانوادۀ خیّر مدرسه ساز گفت: همت و ارادۀ تأثیرگذار خیّرین مدرسه ساز در فراهم کردن شرایط علم آموزی در مناطق محروم و روستایی بسیار ستودنی است و این بزرگواران با بذل خیر و نیکی، گام مهمی را در جهت رفع نیازمندی های دستگاه تعلیم و تربیت در جهت آموزش و پرورش دانش آموزان برمی دارند.

صدقی، مدیر کل نوسازی مدارس نیز در سخنان خود با اشاره به اینکه 50 درصد مدارس در سطح استان توسط خیّرین بزرگوار مدرسه ساز ساخته شده است گفت: در سال تحصیلی پیش رو، 500 کلاس درس به مجموعۀ آموزش و پرورش استان اضافه خواهد شد.وی اظهار امیدواری کرد درسایه تلاش وهمت مردم و خیرین فرهنگ دوست و دولت گام موثری در جهت رفع کمبود های فضاهای آموزش و پرورشی دراستان درآینده نزدیک بر داریم.
یاسین زاده، مدیر آموزش و پرورش آذرشهر نیز در این مراسم ضمن خوشامدگویی به حضار و مدعوین گفت: خانواده عسگریان دماوندی گام های مؤثری را در راه مدرسه سازی و کارهای نیک برداشته اند و این مدرسه به عنوان هشتمین مدرسه با اعتبار بالغ بر بیست میلیارد ریال در روستای نادیلو آذرشهر احداث شده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطرۀ مرحوم مهندس حسن عسگریان دماوندی اظهار داشت: با احداث این مدرسۀ شش کلاسه که به نام این مرحوم مزیّن گشته است؛ مشکل تراکم دانش آموزی و دوشیفتگی در مقطع ابتدایی روستا مرتفع شده است.

در ادامۀ مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانوادۀ خیّر مدرسه ساز عسگریان دماوندی، میرزاپور، نمایندۀ خیّر، کریمی، پیمانکار پروژه و نجفی، دهیار روستای نادیلو تجلیل شد.