Aa
تاریخ : دوشنبه 21 تير 1400
کد 1025

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛

آیین افتتاح و کلنگ زنی 15 فضای آموزشی-ورزشی ملکان برگزار شد

آیین بهره برداری و آغاز عملیات احداث 15 فضای آموزشی-ورزشی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان و استانی به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ملکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس  استان آذربایجان شرقی به نقل از ملکان؛ کلنگ آغاز احداث 12 فضای آموزشی-ورزشی به زمین زده شد و 3 طرح دیگر نیز مورد بهره برداری گرفت

 

جعفر پاشایی با تاکید بر عملکرد موفق نهضت مدرسه سازی ملکان گفت: خیرین مدرسه ساز به معنای واقعی کلمه "اهدای زندگی" را شرح می دهند و موفقیت و سلامت فردای جامعه را تضمین می بخشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مصداق عملی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقدام جهادی، در سایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم ملکان بویژه در حوزه تعلیم و تربیت با تفاهم نامه احداث 93 پروژه در 62 ماه اخیر به منصه ظهور رسیده است.

پاشایی در ادامه خاطرنشان ساخت: تعدد و تنوع برنامه ها و توسعه متوازن در تمامی عرصه های آموزش و پرورش علی رغم تمامی محدودیت ها و تحریم های ظالمانه از شاخصه های کارنامه عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت می باشد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان در خاتمه عنوان کرد: آقای دکتر موسوی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و آقای نیکجو مدیر توانمند آموزش و پرورش منطقه ملکان با همکاری و همدلی با سایر مسئولین و مردم توانسته اند آوازه مدرسه سازی ملکان را نه تنها در کشور بلکه فراتر از مرزها طنین انداز کنند.
 

موسوی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که در تمامی روستاهای منطقه حداقل یک طرح راهبردی اجرا خواهد شد افزود: در سطح کلان مدیریتی همواره حامی و همراه آموزش و پرورش هستیم و نهضت مدرسه سازی ملکان را همراه با ساخت سالن های ورزشی دنبال می کنیم.

حمید نیکجو ضمن ارائه گزارشی با اشاره به کلنگ زنی نمادین 12 فضای آموزشی-ورزشی افزود: مدارس شش کلاسه بنیاد برکت در روستاهای آغجه دیزج، قوریجان، قره چال، شیرین کند، قوشقیه و حسین آباد و مدرسه خیرساز دوکلاسه مبارکشهر نیز در راستای طرح آجر به آجر احداث خواهند شد

مدیر آموزش و پرورش ملکان تصریح کرد: سالن ورزشی 1000متری  نیز با مشارکت خیرین محلی و اداره کل نوسازی مدارس استان در روستاهای یوزباشکندی، احمد آباد، قره گل، قندهار و قوزلو ساخته می شوند

نیکجو در خصوص بهره برداری از 3 فضای آموزشی-ورزشی نیز عنوان کرد: مدرسه سه کلاسه خیرساز کیان٢ (شهید حسین زاده) در روستای نصرت آباد لکلر ، کلاس درس تربیت بدنی در مدرسه ملاباقری و چمن مصنوعی شهرک ولیعصر (عج) امروز افتتاح و در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفتند.

گفتنی است در طول 62 ماه اخیر تفاهم نامه احداث 93 پروژه آموزشی-ورزشی در شهرستان ملکان امضا شده است./