Aa
تاریخ : چهارشنبه 23 تير 1400
کد 1026

با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی؛

آیین افتتاح طرح جهادی "بهار آموزش در خزان کرونا" برگزار شد

آیین افتتاح طرح جهادی "بهار آموزش در خزان کرونا" با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولین استانی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس  استان آذربایجان شرقی به نقل از ناحیه پنج تبریز؛ این طرح به همت دانشجو معلمان پردیس های علامه امینی و پردیس الزهرا تبریز طرح‌ریزی شده و در مناطق و نواحی کم‌برخوردار استان به اجرا درخواهد آمد.

 جعفر پاشایی در این مراسم با تاکید بر جایگاه مهم فعالیت‌های جهادی دانشجو معلمان،  کارهای جهادی را همسو و کمک حال آموزش و پرورش دانست و افزود: این طرح که سال گذشته نیز در مدارس ناحیه پنج به اجرا در آمده بود، با استقبال خوب مدیران مدارس همراه شد و به حول قوه الهی امسال نیز در مدارس حاشیه شهر و روستایی از این جهادگران جوان بهره خواهیم برد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: گروه‌های جهادی باعث خودباوری در بین جهادگران شده و روحیه،امید و نشاط را در نظام افزایش می دهند.

وی ادامه داد: آنها با توانمندسازی دانش‌آموزان مناطق تحت پوشش در کنار رفع اشکال و جمع آوری مطالب درسی روی فکر و خلاقیت و استعداد دانش آموزان هم تاثیر خواهند داشت

زینب علمدار در ادامه از اجرای طرح اختصاصی جهاد سازندگی بسیج دانش آموزی حوزه پنج خبر داد و گفت: ان‌شاءالله با همت و همکاری آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز،پایگاه بسیج دانش آموزی حوزه پنج و بسیجیان دانش آموز این پایگاه طرح جهادی اختصاصی رنگ آمیزی و نوسازی خانه های سرایداری مدارس ناحیه با مرمت چهار طرح آغاز شده و در ادامه نیز مدارس متقاضی وارد این طرح خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز گفت: فعالیت های جهادی با ایجاد بستر برای رشد و تعالی دانش آموزان مناطق کم برخوردار به عدالت آموزشی و تحقق بخشیدن مفاهیم عدالت آموزشی،آشنا شدن دانشجو معلمان با چالش‌های ایند بیل مناطق گامی موثر در جهت حل مسائل و مشکلات آنها بر می دارد. و در نهایت موجب توسعه پایدار میهن عزیزمان از طریق توسعه حوزه‌های مختلف آموزشی،اقتصادی،فرهنگی و زیرساخت های شهری می‌شود.