Aa
تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1400
کد 1042

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

خیرین مدرسه‌ساز سازندگان برج‌های عاطفه و امید هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خیرین مدرسه‌ساز را سازندگان برج‌های عاطفه و امید دانسته و اظهار کرد: درس خواندن در مدرسه هایی که به دست خیرین بنا شده اند، لذت دیگری دارد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی، جعفر پاشایی شامگاه دوشنبه در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز شب و روز خود را برای خنده و به دست آوردن دل دانش آموزان نشناختند و هر نقطه ای از استان بیش از دولت برای کار مدرسه سازی در این استان اقدام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت برخوردار از توجه‌ تحسین برانگیز خیران عزیز است، زندگی فرزندان ما امروز به دست خیران ساخته می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: مدرسه جایگاه تعلیم و تربیت است باید بدانیم کاری که خیران انجام می دهند کار سخت تری است، تربیت در منزلی به نام مدرسه اتفاق می افتاد.

پاشایی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: احسان و نیکی کردن بسیار زیبا است، داشته ی ما داده‌ی ما است همچنین منابع انسانی سرمایه واقعی هر کشور به شمار می‌رود هر کسی که به این موضوع توجه نکند هیچ گونه فایده ای نخواهد دید.