Aa
تاریخ : يکشنبه 28 فروردين 1401
کد 1079

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

کارنامه نوسازی مداررس هم در سطح کشور و هم در استان به لحاظ تجربی و سابقه درخشان است

جعفرپاشایی :طرح هایی چون آجربه آجرر، استاندارسازی سیستم های گرمایشی، اصلاح ساختار سرویس های بهداشتی و جذب خیرین در استان از اقدامات مطلوب این نهاد به شمار می رود.
 جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم در این مراسم عنوان کرد: کارنامه نوسازی مداررس هم در سطح کشور و هم در استان به لحاظ تجربی و سابقه درخشان است و اقدامات بسیار ارزنده در این مجموعه صورت گرفته است.
وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: طرح هایی چون آجربه آجرر، استاندارسازی سیستم های گرمایشی، اصلاح ساختار سرویس های بهداشتی و جذب خیرین در استان  از اقدامات مطلوب این نهاد به شمار می رود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش های دکتر پیام صدقی، مدیرکل این نهاد افزود: مدیریت این نهاد با تخصص و علم لازم و هماهنگی بین بخشی با سایر دستگاه ها همواره پیگیر تمامی امورات بود که این اقدامش باعث شد کارنامه درخشانی را برای خود ثبت کرد.
پاشایی یادآور شد: آنچه که می تواند گره گشای مشکلات باشد اراده محکم و قدرت هماهنگی است، از اینکه در سه سال گذشته در خدمت این  مدیر توانمند بودم خداوند را شاکر و سپاس گزارم و از رییس نوسازی مدارس کشور در این راستا تقدیر و تشکر می کنم