Aa
تاریخ : يکشنبه 18 ارديبهشت 1401
کد 1085

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛

افزایش ۳۵ درصدی سهمیه اعتبارات نوسازی مدارس در سال جاری/ ۷درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و بازسازی است

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش ۳۵ درصدی سهمیه اعتبارات نوسازی مدارس در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی، مهراله رخشانی مهر ظهر روز شنبه در آیین افتتاح مدرسه ۶کلاسه روشنایی فر شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خیرین نیک اندیش اظهار کرد: تلاش خیر بزرگوار و محترمی که در ساخت مدرسه ۶کلاسه حاج مصطفی روشنایی فر با معماری مناسب ستودند است.

رییس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: در سال جاری ما هم در تامین هزینه‌های پروژه های مشارکتی تلاش کرده ایم به طوریکه سهمیه اعتبارات ملی ۳۵درصد رشد داشته است.

رخشانی مهر در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: از نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی هم تشکر میکنیم که با جدییت پیگیر مسائل آموزشی هستند.

وی در بخشی هم مطرح کرد: به طور کلی در کشور 19.5 درصد از فضاهای آموزشی نیازمند تخریب، بازسازی و یا مقاوم سازی بوده و از این تعداد ۷ درصد مدارس کشور نیازمند تخریب و ‌بازسازی  و ۱۲درصد هم نیازمند مقاوم سازی هستند .

رخشانی مهر در پایان سخنان خود یادآور شد: امیدواریم با تامین هزینه و تجهیزات وضعیت مدارس کشور را بهبود دهیم تا دانش‌آموزان در بهترین شکل ممکن به تحصیل مشغول شوند.