Aa
تاریخ : شنبه 21 آبان 1401
کد 1144

ما هر مدرسه ای می سازیم صدای زندگی پخش میشود

سفر یک روزه دکترخان محمدی معاون وزیر وسرپرست سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور به استان آذربایجانشرقی جهت افتتاح پروژه های ملی و خیری و بازدید از پروژه های در حال احداث

در سفر یک روزه دکتر خان محمدی به استان آذربایجانشرقی در اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی (تبریز) حضور یافته و باکارکنان خدوم آن مجموعه دیدار نمودند.
در سفر یک روزه دکتر خان محمدی به استان آذربایجانشرقی جهت افتتاح پروژه ها و بازدید از پروژه های استان ، ایشان در اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی (تبریز)  حضور یافته و باکارکنان خدوم آن مجموعه دیدار نمودند  در این دیدار ایشان ضمن سلام و درود و خدا قوت به همکاران در  اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجانشرقی ابراز داشتند :   آنچیزی که مهم است و ما به آن اعتقاد دارم پیشران عدالت آموزشی  وگسترش عدالت آموزشی سازمان نوسازی مدارس است  اگر این سازمان در نقطه ای از کشور مدرسه نسازد امکانات آموزش وپرورش در آنجا قرار نمی گیرد. مدرسه ساخته میشود و بعد نظام تعلیم و تربیت در آنجا مستقر میشود. لذا موتور پیشران دولت ، سازمان نوسازی مدارس است .
ایشان افزود: کار سازمان ایجاد نشاط ، ایجاد لبخند ، صدای زندگی در تمام نقاط کشور است . کار مدرسه سازی مقدس است وما تنها دستگاهی هستیم که بیشترین مشارکت مردم را جذب میکند. بزرگترین پروژه ها در این سازمان مقاوم سازی شده اند و از لحاظ اعتبار عمرانی قابل مطرح میباشد.
در بحث احیای جهادمدرسه سازی ایشان گفتند : من با افتخار میگویم ما یک مجموعه جهادی و چیزی که برای حل مسئله مردم ،و بااهمیت ترین آن برای خانواده هامیباشد مدرسه است ما در این مسیر گام بر میداریم . ما هر مدرسه ای می سازیم صدای زندگی پخش میشود ، صدای لبخند بچه ها پخش میشود.
خان محمدی در خصوص کار خیری که کارکنان مجموعه نوسازی مدارس انجام میدهند اظهار داشت : مدرسه سازی کار عاشقانه است ما کارمندان یک مجموعه هستیم ما مسیری را انتخاب کردیم که مسیر صدقات جاریه است.کار ما مصرفی نیست، کارما زیر بنائی است صدها سال این بناها ماندگار هستند  هرکسی هرچیزی می آموزد، علم و دانش یاد میگیرد مرهون این بناها میباشد وکارکنان نوسازی مدارس هرکسی بنوعی در این کار دخیل هستند  و ثواب آن برای آنها نوشته میشود .
فرهودی مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی : بعد از خیر مقدم برای دکتر خان محمدی  و تشکر از قبول زحمت سفر ایشان به استان آذربایجانشرقی ، برای همکاران نوسازی مدارس درود فرستاد و گفت کارکنان نوسازی مدارس بعنوان جهادگران گمنام هستند که گمنامانه بدون ریا و با تلاش صادقانه امر احداث پروژه ها را بعهده دارند ،  کم توقع  و کم نظیرند  من به تک تک آنها افتخار میکنم .
در بخشی دیگر از سخنان خود  اظهار نمودند : ما بسیار خوشوقت و خوشبختیم که دکتر خان محمدی به تازگی به مجموعه نوسازیهای مدارس پیوستند و  اشرافیت به مسائل و مشکلات نوسازیهای مدارس استانها دارند،  اشرافیت به  معیشت کارکنان نوسازی مدارس دارند. دراین راستا سفارشات و دستوراتی ارائه فرمودند که به مرحله اجرا در آمد.