Aa
تاریخ : پنجشنبه 26 آبان 1401
کد 1145

برگزاری سومین جلسه مدیر کل با پیمانکاران

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، درجلسه پیمانکاران مطرح کرد هدف ما جلب رضایت پیمانکاران میباشد.

فرهودی در جلسه پیمانکاران مطرح کرد: ارباب رجوع اصلی نوسازی مدارس پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی طرف قرارداد میباشد.
  به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی فرهودی مدیرکل نوسازی مدارس  استان اظهار داشت :  ارباب رجوع اصلی نوسازی مدارس ، پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی طرف قرارداد میباشد و هدف اصلی  ما و نوسازی مدارس جلب عمومی رضایت پیمانکاران میباشد و ما تلاش میکنیم تا فرایندها چابک تر شود و گره ها بازشود و کارها سریعتر به غلتک بیافتد .
 فرهود گفت : اولین قدم قبل از تحول ساختاری و همچنین قبل از تزریق مسائل مالی ، آرامش میباشد که در اداره برقرار گردد وآرامش بین همکاران و پیمانکار بوجود آید.
  ایشان همچنین در امر مناقصات عمومی مطرح کردند : توصیه کلی من به پیمانکاران در بحث قیمت روی پروژه میباشد کاهش قیمت در مناقصات یکی ازهدفهای خوبی است که به نفع و صلاح پیمانکاران  و هم به صلاح و صرفه دولت میباشد بنابراین دقت کردن در قیمت گزاری مناقصات بسیار مهم میباشد .
ایشان همچنین در خصوص مسائل و مشکلات اظهار نمود:  درهر سازمان و یا ارگانی اشکالاتی مشاهده میشود.در هر سیستمی اشکالات ساختاری هستند وبرای حل آنها ، یک حرکت تیمی نیاز دارد  و ما استارت این حرکت تیمی را زده ایم . حرکت تیمی ما با برگزاری جلسات جذب ، تصمیم گیری برای تخصیص اعتبارات بشکل گروهی و جلسه ای میباشد  نه بشکل خودرائی و فردی ، در بحث بودجه ، با سازمان نوسازی مدارس کشور  و سازمان مدیریت و برنامه ریزی جلسات متعددی برگزار کرده ایم تا اعتبارات بیشتری را جذب نمائیم .

فرهود در پایان خاطرنشان کرد: پیمانکاران هر مسئله و مشکلی دارند هر روز هفته دفترمدیرکل  به روی آنها باز هست بخصوص روزهای سه شنبه هر هفته از صبح تاظهر منتظر پیشنهادات انتقادات و مشکلات و مسائل پیمانکاران هستیم تا بجد آنها را حل نمائیم .
 
علی جعفر قلی پور  معاون اجرائی و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان همچنین درجلسه پیمانکاران مطرح کرد : ما از پیمانکاران تلاشگراین اداره کل بسیار قدردانی میکنیم آنها بعنوان پیمانکاران و همیاران نوسازی مدارس هستند که در دو مقطع خطیر افتتاحها  ما را یاری کردند .
ایشان افزودند: پیمانکاران در دو مقطع از سال درایام هفته دولت وهفته اول مهرماه (بازگشایی مدارس) حمایت خود را از ما دریغ نکردند و با تحویل پروژه ها در موعد مقرر و با کمبود اعتبار و نقدینگی توانستیند 42 پروژه در هفته دولت و 20پروژه دراوایل مهر ماه تحویل دانش آموزان نمایند .
 
محمد حسنی خیابانی معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان در جلسه پیمانکاران مطرح نمود: در حوزه فنی ، اقداماتی در جهت بهبود روشها شروع کرده ایم . از جمله تغییرات آئین نامه ها نماهای ساختمان مدارس تعیین نوع رنگ مدارس که از حالت بی روحی به رنگهای با نشاط و شاد تغییر دهیم و مهمترین آن نقشه های مدارس احداثی میباشد که از پیمانکاران درخواست نموده ایم هر مشکلی هر چند جزعی باشد سریعا اعلام نمایند.   
ایشان در خصوص مستند سازی شروع ساخت مدارس اظهار نمود: مستند سازی ساخت مدارس از صفر تا صد را با پیمانکاران در جریان قرارداده و از مرحله کلنگ زنی تا افتتاح پروژه  را شروع خواهند کرد .