Aa
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402
کد 1261

در قالب طرح شهید سید روح الله عجمیان صورت پذیرفت:

آئین افتتاح بهسازی و شاداب سازی مدارس کم برخوردار با مشارکت گروههای جهادی و مردمی

باحضور عامریان دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر چندین طرح شهیدروح ا...عجمیان در تبریز مورد افتتاح وبازدید قرار گرفت.
طرح شهید عجمیان ( نهضت ملی بهسازی و شاداب سازی ) مدارس استان آذربایجان شرقی در دبیرستان دهخدا از مدارس کم برخوردار محلات ۲۰۲۰ شهر تبریز افتتاح گردید.
 در این طرح در استان آذربایجان شرقی با کمک گروه‌های جهادی و نهادهای همکار در تابستان ۱۴۰۲ تعداد ۲۴۰۰ کلاس درس رنگ آمیزی ، بهسازی و شاداب سازی می گردد، در این طرح میز و نیمکت دانش آموزان و معلمان مرمت، فضای نمازخانه ها زیباسازی و دیوارهای حیاط مدرسه مزین به دیوارنگاره های آموزشی و تربیتی خواهد شد.
 دبیر اجرایی طرح ملی شهید عجمیان گفت: با هماهنگی نوسازی مدارس و همت گروههای جهادی و مساعدت نهادهای حمایتی علاوه بر موارد فوق در مدارس هدف، تعمیر کلاس های درسی و بهسازی و پویا سازی حیاط مدارس نیز مورد توجه هست .
عامریان اضافه کرد: این طرح دارای پیوست فرهنگی است چرا که یکی از بزرگترین اهداف در این طرح کارکرد تربیتی است که ترویج فرهنگ کار و تلاش مجاهدانه و ایثارگران بین دانش آموزان و فرهنگیان می باشد.

فرهاد فرهودی مدیرکل نوسازی مدارس استان  در گفتگو با روابط عمومی افزود : استان آذربایجان شرقی در بحث طرح شهید روح ا...عجمیان از استانهای پیشرو میباشد که امید است در تابستان امسال تداوم طرح مذکور با بهسازی وزیباسازی مدارس کم برخوردار ادامه یابد.