Aa
تاریخ : چهارشنبه 4 آذر 1394
کد 299

افتتاح دوباب مدرسه خیرسازدرشهرستان ملکان

احتشام حاجی پور گفت: با وجود کارهای خوب در زمینه مدرسه سازی تا رسیدن به حد مطلوب فاصله وجود دارد وهنوز بیش از 40درصد مدارس در استان آذربایجان شرقی فرسوده ونیاز به تخریب بازسازی دارند

افتتاح دوباب مدرسه خیرسازدرشهرستان ملکان

این مدارس شامل ، مدرسه 3کلاسه روستای بایقوت با 352متر مربع زیربنا وبا اعتبار چهار میلیارد و500میلیون ریال که توسط اداره نوسازی وتجهیز مدارس استان احداث شده ومدرسه 7کلاسه روستای حسین آباد با 320متر مربع زیربنا وبا 4میلیارد ریال توسط خیر مدرسه ساز آقای رضا کروبی ساخته ودر اختیار آموزش وپرورش ملکان قرار گرفته است .

در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز روستای حسین آباد ،رییس شورای اسلامی استان با اشاره به اهمیت مدرسه سازی لزوم توجه به جذب کمکهای مردمی را یاد آورد وافزود: در بسیاری از کارها خیرین بیشتر از دولت پیش قدم بوده اند .

احتشام حاجی پور گفت: با وجود کارهای خوب در زمینه مدرسه سازی تا رسیدن به حد مطلوب فاصله وجود دارد وهنوز بیش از 40درصد مدارس در استان آذربایجان شرقی فرسوده ونیاز به تخریب بازسازی دارند .

وی همچنین بر توجه جدی مسئولین به راههای استان تاکید کرد واظهار داشت :بسیاری از تصادفات رانندگی به علت ایمن نبودن جاده ها اتفاق افتاده که باید توجه شود .

مدیر آموزش وپرورش ملکان نیز در مراسم افتتاح مدرسه روستای بایقوت از احداث 4باب مدرسه در طی دوسال گذشته توسط خیرین خبرداد وافزود : مجموعا برای احداث این 4باب مدرسه بیش از 15میلیارد ریال هزینه شده است .

ایرج هاتفی گفت:مدارس احداثی خیرین دوبرابر مدارس ساخته شده توسط دولت در این مدت می باشد