Aa
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1395
کد 369

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستا ن مرنددر یکصدو هشتاد و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرروش گفت

بهره گیری از حداکثر ظرفیت خیرین مدرسه ساز شهرستان مرند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش مرند،یکصدو هشتادو چهارمین جلسه شورای آموزش و پرروش در محل اتاق کنفرانس خانه معلم برگزارشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و مجموعه همکارانش در آموزش و پرورش در جذب مساعدتهای مردمی و خیرین مدرسه ساز گفت : می بایست بیش از گذشته از ظرفیت خیرین مدسه ساز شهرستان در راستای بهبود فضاهای آموزش ی و پرروشی بهره بگیریم.

علیار راستگو خدمت به خلق را یک توفیق الهی برشمرد و تاکید کرد این توفیق نصیب هرکسی نمی شود و حالا که این توفیق نصیب ما شده با تمام توان در این راه خدمت خواهیم کرد..

رئیس جدید شورای آموزش و پرورش گفت : امروز وظیفه آموزش و پرورش با توجه به ورود تکنولوژیهای جدید، بس سنگین است و می بایست نسبت به نهادینه کردن و تعمیق باورهای دینی بیشاز گذشته  تلاش کرد.

راستگو در ادامه گفت قشر معلم ،از کم توقع ترین اقشار جامعه است لذا باید مورد احترام قرار گرفته و شان و منزلتش حفظ شود.

وی در این زمینه گفت : در کشور های پیشرفته همچون سوییس همسایه شدن با دوقشر مایه مباهات و افتخار است  اول معلم بعد قاضی.

فرماندار شهرستان مرند در خاتمه ضمن تشکر از اعضای شورای آموزش و پرروش خواستار تغییر وضعیت موجود به سوی تعالی و پیشرفت شد و تصریح کرد با تاسی از آیه شریفه قرآن- که مردم باید خودشان سرنوشت خود را رقم بزنند و تازمانی که این اتفاق نیفتد خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد – به حول و قوه الهی بهترینها را برای خود و آموزش و پرروش منطقه رقم خواهیم زد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان حکم انتصاب معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند به عنوان رئیس جدید شورای آموزش و پرورش و نیز حکم انتصاب شهردار جدید شهرستان به عنوان عضو اصلی شورا از سوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مرند ،اعطا گردید.