Aa
تاریخ : پنجشنبه 2 دي 1395
کد 400

حسین مجب اهری بازیگر:

اهري ها براي اهر با يد باعشق و علاقه نگاه كنند

حسین محب اهری دردومين جشنواره خيرين مدرسه ساز اهر: تکامل استان‌ها در زمینه توجه به مسئله آموزش و انتقال تجربه متمرکز شده و بایستی یافته‌های گذشتگان را برای نسل‌های آینده بیاموزند و آموزش با خواندن، نوشتن و حضور درمدرسه است
حسین محب اهری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تکامل استان‌ها در زمینه توجه به مسئله آموزش و انتقال تجربه متمرکز شده و بایستی یافته‌های گذشتگان را برای نسل‌های آینده بیاموزند و آموزش با خواندن، نوشتن و حضور درمدرسه است.

وی با اشاره به اینکه تحصیل و حضور در مدرسه به منظور آموختن علم و دانش پایه اولیه تکامل انسان‌های اندیشمند و فرهیخته و بار آمدن بر مبنای تفکر عقلانی است، افزود: افرادی که در مسیر مدرسه سازی قدم بر می‌دارند در واقع زندگی خود را هدف دار می‌کنند و برای اهداف خود معادلی برابر با زندگی قرار می‌دهند.

محب اهری بابیان اینکه بنده در روند درمان بیماری‌ام تحت شیمی‌درمانی هستم، گفت: حضور بنده در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز ارسبارانی‌ها و اهری‌ها، علاقه‌ام برای اهری‌ها و شهر اهر بود و دیدن اهری‌ها شور و نشاط را در من به وجود می‌آورد.

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون اضافه کرد: خواهش بنده از تمامی خیران مدرسه ساز، مشارکت حداکثری برای مدرسه سازی و برطرف کردن نیازهای فضای آموزشی شهرستان اهر است که می‌خواهم اهری‌ها برای ساخت اهر با عشق و علاقه به موضوع نگاه کنند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه فیلم‌برداری سریال معمای شاه چه زمانی به اتمام می‌رسد؟ گفت: سریال معمای شاه در حال حاضر آخرین کاری است که بنده در این سریال در نقش دکتر ایادی ایفای نقش می‌کنم و فیلم برداری معمای شاه تا سه روز آینده به اتمام می‌رسد.

محب اهری با اشاره به اینکه فیلم‌برداری سریال معمای شاه از سال ۹۰ شروع شده و تا روزهای آینده به پایان می‌رسد، بیان داشت: سریال معمای شاه در سکانس‌های آخر قرار دارد و از شبکه یک سیما هر شب تا دوماه آینده پخش می‌شود.

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون اضافه کرد: علاوه بر سریال معمای شاه در سریال علی‌البدل نیز کار می‌کنم که در تعطیلات نوروز ۹۶ پخش می‌شود