Aa
تاریخ : يکشنبه 17 بهمن 1395
کد 417

افتتاح پروژه های آموزشی شهرستان چاراویماق

یک باب نماز خانه به همراه مدارس خیرساز روستاهای آلقو، اورتاسو و قره گل چاراویماق افتتاح شد

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی، یک باب نماز خانه به همراه مدارس خیرساز روستاهای آلقو، اورتاسو و قره گل چاروایماق به بهره برداری رسید.

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش وجمعی از مسئولین طی آیین هایی مدارس 2 کلاسه خیرساز روستای آلقو به همراه دو دستگاه کانکس دو کلاسه روستای اورتاسو و تک کلاسه روستای قره گل اهدایی خیر و نمازخانه دبیرستان امام خمینی(ره) شهر قره آغاج افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در آیین بهره برداری از این پروژه ها گفت: مدرسه دو کلاسه خیرساز شهید رضایی روستای آلقو با همت بلند خیرین بزرگوار حاج غفور عبدی آذر و حاج عوض آذری با هزینه بالغ بر 150 میلیون تومان با زیر بنای  85 متر مربع احداث گردیده است.

صمد علیزاده همچنین در خصوص مدارس روستاهای اورتاسو و قره گل افزود: با توجه به کمبود فضا در روستای اورتاسو و نبود فضای آموزشی در روستای قره گل، با اقدام خداپسندانه خیر گرانقدر آقای علی جعفرنژاد دو دستگاه کانکس دو کلاسه و تک کلاسه به همراه 4 دستگاه کامپیوتر برای بهرمندی دانش آموزان این دو روستا جمعاً به ارزش 55 میلیون تومان به آموزش و پرورش شهرستان اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش چاراویماق همچنین در آیین افتتاح نمازخانه دبیرستان امام خمینی (ره) شهر قره آغاج گفت: این نماز خانه با زیر بنای 70 متر مربع و با مشارکت خیرین و اولیای دانش آموزان با هزینه 15 میلیون تومانی احداث گردیده است.