Aa
تاریخ : جمعه 5 خرداد 1396
کد 455

مدرسه ی سه کلاسه خیرساز روستای سعادتلو هشترود کلنگ زنی شد

کلنگ مدرسه 3 کلاسه سعادت در روستای سعادتلو در زمین مدرسه مخروبه راهنمایی با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط علی ابراهیمی خیر هشترودی مقیم تهران به زمین زده شد.

بهمن اقدمی روز پنجشنبه در آیین کلنگ ‌زنی مدرسه خیر‌ساز در روستای سعادتلوی این شهرستان اظهار کرد: در راستای نوسازی و توسعه فضاهای آموزشی، 6 مدرسه با مجموع 24 کلاس در روستاهای این شهرستان از سوی خیران مدرسه ساز در حال ساخت است.

وی با اشاره به ساخت مدرسه خیرساز در روستای سعادتلو ادامه داد: بر اساس توافق به عمل آمده با این خیر مدرسه ساز، این مدرسه تا سال تحصیلی آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
اقدمی با اشاره به نقش مدارس در تعالی و تربیت اضافه کرد: مدرسه خانه دوم دانش ‌آموزان بوده و آسایش و امنیت آنها باید در این مکان به طور کامل تامین شود و از این رو سرمایه‌ گذاری در این عرصه اولویت دارد.
وی با بیان اینکه خیران الگو و نماد سخاوت در جامعه هستند افزود: تلاش و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.
در این آیین و به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر کلنگ مدرسه 3 کلاسه سعادت در روستای سعادتلو در زمین مدرسه مخروبه راهنمایی با 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط علی ابراهیمی خیر هشترودی مقیم تهران به زمین زده شد.