Aa
تاریخ : دوشنبه 21 اسفند 1396
کد 606

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

ساختمان جدید دبیرستان امام حسن مجتبی (ع) روستای لیوارجان شهرستان جلفا درآذربایجانشرقی کلنگ زنی شد.

آیین کلنگ زنی ساختمان جدید دبیرستان امام حسن مجتبی (ع) با حضور رئیس مجمع خیرین استان،معاون عمرانی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش جلفا برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی از جلفا ، آئین کلنگ زنی ساختمان جدید دبیرستان امام حسن مجتبی (ع) روستای لیوارجان با حضوررئیس مجمع خیرین استان،  معاون عمرانی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا،مدیران مدارس،دهیار، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای لیوارجان برگزار شد.

صادقیان مدیر آموزش و پرورش جلفا بر نقش و اهمیت آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی با ایمان،خلاق و متعهد اشاره کرد و هدف از مدرسه سازی را انسان سازی دانست و اظهار نمود مدرسه سازی مانند مسجد سازی باقیات الصالحات است و خیرّین مدرسه ساز با ایثار مال خود در پیشرفت علمی کودکان و نوجوانان شریک هستند و بر کیفیت آموزش و پرورش تاثیر می گذارند.
کسائی رئیس مجمع خیرین استان ضمن تشکر از تلاش های آقای صادقیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا بر نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه آموزش تاکید کرد و اظهار نمود خیرین مدرسه ساز برای محرومیت زدایی به کمک دولت آمده اند.
گفتنی است ساختمان جدید دبیرستان امام حسن مجتبی (ع)  در زمینی به مساحت 1700 متر مربع  بصورت 3 کلاسه توسط بنیاد برکت احداث خواهد شد