Aa
تاریخ : شنبه 22 ارديبهشت 1397
کد 631

با حضور معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد؛

سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اهر درتهران برگزارشد.

سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اهر استان آذربایجانشرقی با حضور معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش ، خیرین بزرگوار ، مسولین استانی و شهرستانی در محل سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت رتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرق ، نجفی، معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تقدیر از برپاکنندگان جشنواره، منطقه اهر و ارسباران را منطقه شجاعت و نجابت نامید . و تلاش در عرصه تعلیم و تربیت را نوعی عبادت برشمرد. وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز همراهان و یاریگران اصلی مردم و ملت در زمینه تعلیم و تربیت هستند برگزاری چنین جشنواره هایی را لازمه توسعه انسانی و فیزیکی آموزش و پرورش دانست.
معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش ضمن تشریح برنامه های دولت در بودجه سال جاری در عرصه آموزش و پرورش تلاش های انجام شده در زمینه توسعه انسانی و مدیریتی را ناکافی دانسته و کوشش و چالش در جهت اعتلای مقام معلم را خواستار شد. وی همچنین متعهد گردید بر اساس قانون به اندازه یک برابر تعهدات خیرین در این جشنواره، دولت متعهد خواهد شد

.

حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر با بیان اینکه آموزش و پرورش از اهمیت والایی برخوردار است افزود: مدرسه سازی و مدرسه یاری از باقیات الصالحات شمرده می شود و جزو ماندگارترین کارهای خیر است. وی تلاش های سال های اخیر مدیریت آموزش و پرورش اهر را در زمینه جذب کمک های خیرین را تحسین نموده خواستار ادامه این تلاش ها شد.

عبداللهی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در صحبت های خود کمک به مدارس و تعلیم تربیت را از دیرباز شاخصه ما ایرانیان دانسته و همواره در خدمت آموزش و پرورش بودن را مایه عزت و سربلندی خودمان برشمرد. وی همچنین برگزاری سومین جشنواره خیرین مدرسه یار در اهررا  اقدامی مبارک دانست.

محمودی، فرماندار شهرستان اهربا بیان اینکه پیشرفت و ترقی هر کشور بستگی به تقویت آموزش و پرورش دارد برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یاررا  گامی بزرگ برای توسعه فضای آموزشی و امکانات آموزشی کشور دانسته و افزود: تحقق این امر در دولت تدبیر و امید را برای شهرستان غیرتمند اهر به فال نیک می گیریم
.

شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای جشنواره دوم که بالغ برتعهد و احداث 22 مدرسه که 21 مورد خیرساز و یک مورد توسط اداره کل نوسازی استان آذربایجان شرقی احداث گردیده بود از کلیه خیرین و میهمانان این جشنواره جهت حامیت های مالی و معنوی آنان تقدیر نمود.
.

در پایان از خیرین سال قبل که به تعهدات خود عمل نموده بودند و از یاریگران جشنواره از طرف مدیریت آموزش و پرورش اهر با اهدای تابلویی منقش به تصویر بقعه شیخ شهاب الدین اهری تجلیل به عمل آمد.