Aa
تاریخ : چهارشنبه 24 بهمن 1397
کد 788

با حضور خیرین مدرسه ساز و مسولین شهرستان

مدرسه 6 کلاسه استثنایی عمار میانه با اعتبار 6 میلیارد ریال کلنگ زنی شد

با حضور مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، ساجدی فر مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه،اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و مسئولین شهر آیینن کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه عمار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ازمیانه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین کلنگ زنی این مدرسه با حضور غلامی رییس امور شعب  بانک ملی استان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که نبوغ و بلوغ انقلاب با دستاوردهای آن به شمار می رود افزود: دستاوردهای انقلاب را مدیون امام راحل و تمامی شهدای انقلاب و نظام هستیم.

محمدرضا مشایخی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را از نظر حساسیت زمانی و از بعد بین المللی با توجه به هجمه ها و تحریمهای مختلف از سوی دشمنان انقلاب و نظام و مهمتر از همه جنگ اقتصادی که با آن روبرو هستیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مشایخی، مدرسه استثنایی عمار را یکی از نیازمندیهای عرصه آموزش و پرورش میانه عنوان نموده افزود: باید علاوه بر بعد فیزیکی ساختمان به ارتقای سطح آموزشی همه جانبه در این مدرسه تلاش شود.

فرماندار میانه از همت بانک ملی در ارائه خدمات رسانی به مناطق محروم و کمک به عرصه آموزش در کشور ابراز خرسندی  و تقدیر نموده اظهار امیدواری کرد که این پروژه در سریعترین زمان ممکن با تامین اعتبار لازم در جهت تکمیل آن از سوی بانک ملی و همچنین با استفاده از ظرفیت خیرین به بهره برداری برسد.

فرماندار میانه با اشاره به زحمات و تلاش مجمع خیرین شهرستان که مجمعی نمونه بوده و قدمهای بسیاری را در جهت ارتقای سطح آموزشی برداشته اند گفت:  با این وجود بسیاری از مدارس ما نیازمند بازسازی و نوسازی بوده که امیدواریم در سایه تلاش هر چه بیشتر از سوی مسئولین و خیرین شاهد ارتقای هر چه بیشتر کمی و کیفی در حوزه آموزش و پرورش باشیم تا دانش آموزان در رفاه و امنیت کامل به تحصیل علم و دانش بپردازند.

ساجدی فر مدیرآموزش وپرورش میانه در آیین کلنگ زنی مدرسه پیش حرفه ای عمار با ارائه گزارش مختصری از روند اجرای پروژه های عمرانی منطقه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و کمک خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شاهد اجرای ۱۶ پروژه در طول سال تحصیلی جاری هستیم.

وی با قدردانی از همت بانک ملی در امر مدرسه سازی ، پروژه مدرسه6 کلاسه پیش حرفه ای عمار را به صورت هنرستانی عنوان و افزود دانش آموزان چند معلولیتی در این مدرسه مهارت های زندگی را آموزش می بینند.

لازم به ذکر است مدرسه پیش حرفه ای عمار در قالب 6 کلاس به مساحت 392 مترمربع با اعتبار مالی 600 میلیون تومانی بانک ملی ساخته خواهد شد.