Aa
تاریخ : پنجشنبه 2 اسفند 1397
کد 794

با حضور خانواده خیرین مدرسه ساز

سند توافقنامه ساخت آموزشگاه 12 کلاسه در تبریز امضا شد

پیش از ظهر امروز توافقنامه ای مابین اداره آموزش و پرورش ناحیه3 تبریز جهت احداث آموزشگاه 12 کلاسه به متراژ یک هزار و 725 مترمربع در خیابان اشرفی لاله، به یاد مرحومه سهیلا نظرنیا امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی به نقل از ناحیه 3 تبریز، معراج پیری در این جلسه ضمن نثار فاتحه و صلوات برای شادی روح مرحومه سهیلا نظرنیا که ساخت این آموزشگاه  یادبودی از ایشان خواهد بود،گفت: مدرسه سازی و کمک به مدارس باقیات الصالحات است که فرد خیر از برکات آن در دنیا و آخرت بهرمند می شوند

.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه 3 تبریز افزود: مدرسه سازی عمل باارزشی است که دعای خیر دانش آموزان و جامعه را با خود به همراه دارد و قطعا بهشت حاصل اعمال نیک این دنیا، همچون مدرسه سازی و خدمت به خلق خدا خواهد بود.

مناف کسایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی نیزعنوان کرد: خیرین مدرسه‌ساز انسان هایی به معنای واقعی و نیک اندیش هستند که همواره در مسیر مدرسه‌سازی حضور گسترده داشته‌اند و مشکلات فراوان از جمله تحریم‌ها، کمبودها نتوانسته جلوی این حرکت عظیم را بگیرد.

گفتنی است این آموزشگاه 12 کلاسه به متراژ 1725 مترمربع در خیابان اشرفی لاله، به یاد مرحومه سهیلا نظرنیا توسط شریف و نیلوفرنظرنیا، پدر و خواهر مرحومه سهیلا نظرنیا احداث خواهد شد