Aa
تاریخ : يکشنبه 26 اسفند 1397
کد 801

با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی؛

مدرسه ۱۲ کلاسه مرحوم " سید امیر مهدی رضوی خسروشاهی" در تبریز کلنگ زنی شد

مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه مرحوم " سید امیر مهدی رضوی خسروشاهی" توسط خیر مدرسه ساز سید ضیاء الدین رضوی خسروشاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در مراسم کلنگ زنی مدرسه ۱۲کلاسه مرحوم " سید امیر مهدی رضوی خسروشاهی" اقدامات خیرین در راستای تعلیم و تربیت را هم سو با منابع و متون اسلامی عنوان کرد و گفت: این متون ها در قالب رسالت پیامبر گرامی اسلام انجام پذیرفته که هم اخلاقی و هم معلمی است.

وی افزود: اینکه در این مکان کار مقدس تعلیم و تربیت برای دانش آموزان انجام می پذیرد شکی در آن نیست و دقیقا در راستای فرمایشات رسول گرامی اسلام محمد مصطفی(ص) می باشد و این اقدام یک کار اخلاقی است که می توانست در جاهای دیگری هزینه شود و روح این فرزند عزیز از این اقدام خیر همیشه بهره مند خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: این مدرسه در محل دبستان سابق افتخار السادات با مساحت دو هزار و 400 متر مربع و زیربنای یک هزار و 627 مترمربع در سه طبقه و با هزینه ای بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

گفتنی است، بالای 80 درصد تعهد ها در این پروژه عملیاتی شده است که اقدامات لازم توسط اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیزمدارس استان ومدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو تبریزآغاز و پیگیری می شود.
گفتنی است دراین مراسم
معاون استاندار آذربایجان شرقی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ، خانواده بزرگوار خیر مدرسه ساز وجمعی از مسولین آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز و اولیای دانش آموزان حضورداشتند

.