Aa
تاریخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398
کد 812

ازسوی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی؛

معاون فنی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی، « فرهاد فرهودی » به عنوان معاون فنی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، دکتر پیام صدقی، طی حکمی،  «مهندس فرهاد فرهودی» را به عنوان «معاون فنی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی» منصوب کرد.

پیام صدقی در مراسم معارفه معاون فنی ، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها و تلاشهای همکاران  بر تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت در حوزه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری و جایگاه ویژه آن تأکید کرد

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: در راستای توسعه فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی مدارس و جلب همکاری مسئولین شعبات ، کارکنان پرتلاش اداره کل و خیّرین شریف مدرسه‌ساز  معاونین دیگر در خدمت به نظام تعلیم و تربیت تلاش شود و تحقق حداکثری اهداف و اقدامات و وظایف محوله در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است ؛ فرهاد فرهودی ، با 12 سال سابقه کار،دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران( گرایش سازه )می‌باشد که پیش از این کارشناس مسئول آزمایشگاه اداره‌کل نوسازی مدارس استان بوده است.

شایان ذکر است؛ وی همچنین  کارشناس مسول واحد پژوهش و Gis استان را نیز در کارنامه خود دارد. وهمچنین عناوینی چون پژوهشگر برتر استان درسال88 و مهندس برتر کشور درجشنواره شهید چمران نوسازی مدارس کشور درسال93 ومهندس نمونه استانی درسال 96 ازآن خود نموده است.