Aa
تاریخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398
کد 816

برگزاری ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه خسروشاه

تعهد 55 میلیاردریالی خیرین درششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خسروشاه

به منظور تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار مدارس منطقه خسروشاه ، ششمین جشنواره خیرین در فرهنگسرای خسروشاه برگزار و خیرین برای ساخت 21 کلاس درس در سه باب ساختمان شش کلاسه و یک باب ساختمان سه کلاسه و نیز تجهیز مدارس جمعا به مبلغ پنجاه و پنج میلیارد ریال تعهد نمودند.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، در این جشنواره ناصری امام جمعه ی خسروشاه با اشاره به آیات قران کریم ، گفت: خداوند متعال مردم را به کارخیر و انفاق تشویق کرده است و با کلمه "سارعوا و استبقوا" مردم را به سرعت و سبقت در انجام امور خیر دعوت کرده است.وی با تقدیر از بانیان جشنواره گفت: این امر زمینه سازی و یادآوری برا ی انجام اعمال صالح و باقیات الصالحات است.
محمد حسین فرهنگی نماینده مردم شریف شهرستان های اسکو،آذرشهر و تبریز درمجلس شورای اسلامی به حمایت های نمایندگان مردم در مجلس شورا ی اسلامی اشاره کرد و گفت: تلاش برای ایجاد بانک فرهنگیان و از نظر بودجه ای اختصاص سهمیه قیر رایگان و اجازه تهاترآن مجوز لازم به دولت داده شد و نیزاجازه ی برداشت از صندوق ذخیره برای تامین مالی برخی از موارد به تصویب رسیده است.
همچنین دراین همایش محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم شریف اسکو ،‌آذرشهرو تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود پتانسیل بالای مشارکت مردمی درمنطقه اشاره کرد و افزود: علیرغم کسری بودجه دولت درسایر بخش ها، تلاش کرده ایم تا در این زمینه بخش آموزش و پرورش با مشکل روبرو نشود.
همچنین بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریزبا تقدیر و تجلیل از تمامی خیرین بزرگوارگفت: خیرین بزرگوارو گمنام درکشور ما هستند که پس ازاحداث مدارس حاضر نیستند نامشان مطرح شود واین نشان از عمق ایمان و ایثارآنها و اخلاص و توجه شان به تاثیر و اهمیت علم و فرهنگ است و ما معتقدیم که زیر ساخت اساسی کشور دردست آموزش و پرورش ، تربیت انسانهای توانمند است .
دربخش دیگری از این جشنواره پورشریف رئیس آموزش و پرورش با اشاره به نقش و جایگاه خیرین مدرسه ساز و نیز خیرین منطقه خسروشاه و گفت: درششمین جشنواره خیرین خسروشاه  ساخت 21 کلاس درس با سه باب ساختمان شش کلاسه و یک باب ساختمان سه کلاسه و نیز تجهیز مدارس جمعا به مبلغ پنجاه و پنج میلیارد ریال تعهد نمودند.