Aa
تاریخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398
کد 817

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی

کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه کوی فرهنگیان هادیشهر بر زمین زده شد

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و با حضور نماینده،فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و رئیس مجمع خیرین مدرسه سازاستان کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه کوی فرهنگیان هادیشهر بر زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از جلفا،  همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و با حضور نماینده،فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و رئیس مجمع خیرین استان کلنگ احداث مدرسه 12 کلاسه کوی فرهنگیان هادیشهر بر زمین زده شد.

نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اظهار داشت: مشارکت خیرین محترم در سال های اخیر در توسعه فضاهای آموزشی کشور چشمگیر بوده و این امر نشان از اهتمام ویژه ایشان به امر آموزش و پرورش است.

حسن نژاد افزود: خوشبختانه در شهرستان جلفا نیز مشارکت خیرین افزایش یافته و شاهد افتتاح مدارس خیرساز هستیم.

فرماندار شهرستان جلفا در سخنانی اظهار داشت: شهرستان جلفا از لحاظ مشارکت آحاد مردم در مسائل مختلف اجتماعی از جمله مدرسه سازی مشارکتی بالا است و این نشان از فرهنگ بالای مردم شهرستان دارد.

احمدی افزود: اراده بالای خیرین مدرسه ساز در ساخت فضاهای آموزشی بسیار جای خرسندی دارد و ستودنی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جلفا در سخنانی اظهار داشت: توسعه آموزشی در سایه سه اصل معلم،دانش آموز و فضای آموزشی اتفاق می افتد که لازمه فعالیت معلمان و دانش آموزان وجود فضای آموزشی مناسب است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در سخنانی اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز مقامی بسیار والا دارند و مرتبه آنان بسیار بالا است و همچنان که قرآن کریم اشاره می نماید که انسان مسجود ملائک است خیرین مدرسه ساز این گونه هستند.

گفتنی است این پروژه 12 کلاسه  با مشارکت خیرین محترم مدرسه ساز و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان درزمینی بمساحت 5500 مترمربع  و با زیربنا 1730 مترمربع با هزینه تقریبی بالای 3 میلیاردتومان  احداث خواهد شد .