Aa
تاریخ : چهارشنبه 19 تير 1398
کد 830

با حضور مشاور استاندار درامورایثارگران

اولین جلسه شورای جهاد، ایثار و شهادت دراداره کل نوسازی مدارس استان برگزارشد

با حضور مشاور استاندار درامورایثارگران و مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و سایر اعضا اولین جلسه شورای جهاد، ایثار و شهادت دراتاق مدیریت برگزارشد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، با حضور مشاور استاندار درامورایثارگران و مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و سایر اعضا اولین جلسه شورای جهاد، ایثار و شهادت دراتاق مدیریت برگزارشد.
صدقی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی دراولین جلسه شورای جهاد ، ایثار و شهادت گفت: شهدا ی گرانقدر 8 سال دفاع مقدس معنی شجاعت ، ایثار و اخلاص را درجامعه تداعی کردند و همواره الگویی محبوب و دوست داشتنی برای آیندگان این مرزو بوم محسوب میشوند.
وی خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را که یادگارانی از نسلی از جان گذشته و بی ادعا هستند را مایه مباهات برشمرد وهمواره خودرا مدیون خون شهدا  و خانواده های عزیزشان می نامیم.
تقیون مشاور استاندار درامورایثارگران آذربایجانشرقی نیز بررسی ورفع مشکلات احتمالی فرزندان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را دردستگاه ها از برنامه های این ستاد برشمرد  و خواستار حضور نماینده ستاد امور ایثارگران در جلسات و مکان مناسب جهت استقرار و پاسخگویی به مراجعین شدند.