Aa
تاریخ : يکشنبه 17 شهريور 1398
کد 865

در دومین روز از سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به آذربایجان‌شرقی؛

عملیات ساخت چندین پروژه در شهر جدید سهند آغاز شد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در دومین روز از سفر کاری خود به آذربایجان‌شرقی ، دو مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر جدید سهند را کلنگ زنی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در دومین روز از سفر کاری خود به آذربایجان‌شرقی، دو مدرسه 12 کلاسه در شهر جدید سهند را کلنگ زنی کرد.

همچنین یک مدرسه 6 کلاسه در روستای گنبرف از توابع شهرستان اسکو از دیگر پروژه‌هایی بود که رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در آذربایجان شرقی کلنگ‌زنی کرد.

وی در آئین کلنگ‌زنی این پروژه‌ها گفت: با توجه به تحویل پروژه‌های مسکن مهر در شهر جدید سهند و افزایش جمعیت این شهر، احداث مدارس  به عنوان یک نیاز ضروری در سهند احساس می‌شود.

دکتر رخشانی‌مهر ابراز امیدواری کرد: پس از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بتواند با همکاری خیرین و مسئولان، مدارس بیشتری در این شهر جدید ایجاد کند.

استخر ورزشی در حال ساخت در شهرستان عجب شیر، هنرستان 18 کلاسه کاوه سودای بناب، هنرستان بزرگ کشاورزی شهیدان کرمی در مراغه، مدرسه در حال ساخت 13 آبان مراغه،  استخر دانش آموزی شهید شکاری مراغه، مدرسه 12 کلاسه متوسطه ملکان و بازدید از دهها مدرسه دیگر از دیگر برنامه‌های دومین روز حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در آذربایجان شرقی بود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در پایان دومین روز کاری خود در آذربایجان شرقی با اعلام اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام این استان به زودی تکمیل می‌شوند گفت: مشکلی از بابت تأمین اعتبار پروژه‌های در حال اجرا وجود ندارد، اگر برخی از وقفه‌های جانبی برطرف شود، اکثر این پروژه‌ها تا پایان سال تکمیل می‌شود.