Aa
تاریخ : چهارشنبه 17 مهر 1398
کد 872

مناقصه عمومی دو مرحله ای در بستر سامانه الکترونیکی دولت

مناقصه عمومی دو مرحله ای تجهیزات مدارس

اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی در نظر دارد خرید اقلام پیوستی را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای در بستر سامانه الکترونیکی دولت برگزار نماید.
اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در نظر دارد خرید اقلام پیوستی را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای در بستر سامانه الکترونیکی دولت برگزار نماید.
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشائی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستادیران) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR  انجام خواهد شد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت  :  تا ساعت 19  روز شنبه مورخه 20/07/98  می باشد.
 
*مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: تا ساعت 13:30 روز چهارشنبه مورخ 01/08/98 می باشد.
 
ردیف شماره مناقصه در سامانه ستاد ایران موضوع مناقصه (خرید) مبلغ تضمین فرآیند ارجاع کار مناقصه (ریال)
 
1 2098004217000044 خرید 1500 ست میز و صندلی متوسطه دوره اول 000/500/262
2 2098004217000045 خرید 1200 ست میز و صندلی ابتدائی دوره اول 000/000/186
3 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰۴۶ خرید 2000 ست میز و صندلی ابتدائی دوره دوم 000/000/320
4 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰۴7 خرید 120 دستگاه میز مدیریت با فایل 000/000/228
5 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰۴8 خرید 300 عدد تخته وایت برد 000/000/60
6 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰۴9 خرید 100 عدد میز یک طرفه فلزی 000/000/50
7 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰50 خرید 100 عدد میز دو طرفه فلزی 000/000/40
8 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰51 خرید 120 عدد کمد شش درب 000/000/50
9 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰52 خرید 120 عدد کمد بایگانی فلزی 000/000/60
10 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰53 خرید 150 عدد کمد فلزی آزمایشگاه 000/000/50
11 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰54 خرید 120 عدد فایل فلزی 4 کشو 000/000/50
12 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰55 خرید 140 عدد کمد کتابخانه چوبی 000/000/50
13 ۲۰۹۸۰۰۴۲۱۷۰۰۰۰65 خرید 2000 عدد صندلی بازودار 000/000/125
تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار :
1- بصورت نقدی در وجه شماره حساب 4054030607565573 تمرکز وجوه سپرده  اداره کل نوسازی مدارس استان یا شماره شبا IR190100004054030607565573 , شناسه واریز 905127654100004054030607565573
2- بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی  به سرر سید 3 ماه از تاریخ  صدور