Aa
تاریخ : شنبه 7 دي 1398
کد 911

در حاشیه اولین همایش مدیریت نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی

حضور ۳۲ شرکت در نمایشگاه جنبی همایش مدیریت نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی تبریز

از این تعداد چهار شرکت فعال در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر، سه شرکت دانش‌بنیان در زمینه تاسیسات گرمایشی و دو شرکت در زمینه عایق‌های حرارتی و کف‌پوش‌های ورزشی و تجهیزات ورزشی و سایر شرکت‌ها نیز در زمینه تاسیسات مکانیکی و برقی بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ازپایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، در حاشیه اولین همایش مدیریت نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی، نمایشگاهی با محوریت تجهیز و نگهداری فضاهای آموزشی برپا شد.

از این تعداد چهار شرکت فعال در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر، سه شرکت دانش‌بنیان در زمینه تاسیسات گرمایشی و دو شرکت در زمینه عایق‌های حرارتی و کف‌پوش‌های ورزشی و تجهیزات ورزشی و سایر  شرکت‌ها نیز در زمینه تاسیسات مکانیکی و برقی بودند.

این نمایشگاه موقعیت مناسبی فراهم کرد تا کارشناسان به طور  مستقیم مشکلات سیستم‌های نصب شده را مطرح و دوره‌های آموزشی را فرا گیرند.

 
با توجه به حضور چند شرکت که نوآوری‌های جدیدی در صنعت تاسیسات مکانیکی برقی ارائه کردند،  توجه کارشناسان به استفاده از سیستم‌های نوین و پربازده جدید تاسیسات مکانیکی و برقی جلب شد.

شایان ذکر است؛ با توجه به درخواست کارشناسان ادارات کل نوسازی مدارس از بعضی از شرکت‌ها در خصوص فروش نرم‌افزارهای مناسباتی، مقرر شد پیگیری‌های لازم از طرف دفتر فنی سازمان نوسازی مدارس برای تهیه و ارسال نرم افزارها انجام  شود.