Aa
تاریخ : شنبه 7 دي 1398
کد 912

در حاشیه همایش مدیریت نگهداری و تعمیر مدارس؛

کارگاه‌‌های تخصصی مدیریت سبز و نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی برگزار شد

در حاشیه اولین همایش مدیریت نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی کارگاه تخصصی مدیریت سبز در فضاهای آموزشی با حضور معاونان اجرایی و نظارت، مدیران فنی سازمان و کارشناسان تاسیسات ادارات کل نوسازی استان‌ها برگزار شد که در خصوص مدیریت آلودگی زیست محیطی و پسماند مطالبی توسط استادان دانشگاه ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ازپایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور،  در حاشیه اولین همایش مدیریت نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی کارگاه تخصصی مدیریت سبز در فضاهای آموزشی با حضور معاونان اجرایی و نظارت، مدیران فنی سازمان و کارشناسان تاسیسات ادارات کل نوسازی استان‌ها برگزار شد که در خصوص مدیریت آلودگی زیست محیطی و پسماند مطالبی توسط استادان دانشگاه ارائه شد.

همچنین در کارگاه تخصصی دیگر در خصوص مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی که با حضور معاونان پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش، استان‌ها و معاونان اجرایی و نظارت اداراتکل نوسازی مدارس استان‌ها برگزار شد،  در خصوص تجربیات و چالش‌های نگهداری فضاهای آموزشی با ارائه تجربیات وزارت بهداشت در خصوص نگهداری و ایمنی فضاهای آموزشی مطالب لازم ارائه شد.

در ادامه، دستورالعمل جامع نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی که توسط دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی مدارس  کشور تدوین شده است، تشریح شد.