Aa
تاریخ : پنجشنبه 19 دي 1398
کد 923

در اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت شهید سرافراز سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»

مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده بسیج فرهنگیان استان ، مدیرکل نوسازی مدارس ، مجمع خیرین مدرسه ساز وپیمانکاران در نمازخانه اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی با حضور اورنگی فرمانده بسیج فرهنگیان استان ، پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس و تمامی همکاران در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.
حجه السلام  میرخطیب حسینی دراین مراسم گفت:او فردی متواضع با وجود عظمت و بزرگواری، آحاد ملت در برابر دلاوری ها و رشادت های وی کرنش می نمایند و کمتر کسی می تواند به این مقام و منزلت برسد که کاملا خالصانه در خدمت خدا باشد
اورنگی فرمانده بسیج فرهنگیان استان  نیز گفت: سپهبد سلیمانی بیش از ۴۰ سال به صورت شبانه‌روزی برای کشور خدمت کرد و جسم و جان خود را در اختیار وطن قرار داد و دشمن حماقت بزرگی را انجام داد، زیرا اگر تا به حال جسم او در صحنه ها بود حالا حضور روحانی او برای آنها خطرناک‌تر خواهد بود.
شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشان از شکست و اضمحلال استکبار جهانی در مقابل جبهه مقاومت است. وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی فرصتی مناسب برای نشان دادن چهره استکباری و تروریستی آمریکای جنایتکار است،