Aa
تاریخ : دوشنبه 21 بهمن 1398
کد 934

بمناسبت گرامیداشت دهه فجر

مدرسه 6 کلاسه روستایی در شهرستان شبستر به بهره برداری رسید

مدرسه 6 کلاسه جلوسی شبستر استان آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال در قالب اوراق اسناد خزانه اسلامی به بهره برداری رسید.
به گزارش  روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی از شبستر؛ امام جمعه شبستر در آئین افتتاح مدرسه جلوسی شبستر با اشاره به اهمیت علم آموزی در جامعه بیان کرد: یکی از وظایفی که قانون برای نظام اسلامی تعریف کرده آموزش عمومی اعضای کل جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده مدرسه را منشأ توسعه و پیشرفت کشور دانست و عنوان کرد: ترویج و توسعه علم در جامعه بوسیله مدارس انجام می پذیرد و بنابراین در جامعه باید به  امر احداث و توسعه مدارس توجه ویژه شود تا دانش آموزان ما در مکانهای تازه و مناسب به امر تحصیل علم بپردازند.

مدیر آموزش و پرورش شبستر هم در این مراسم گفت: مدرسه جلوسی شبستر در زمینی به مساحت 700 متر مربع و در دو طبقه احداث گردیده است.

ابوالفضل اکرمی افزود: این مدرسه با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال در قالب اوراق اسناد خزانه اسلامی و در مدت زمان یک سال تخریب و مجددا بازسازی شده است.

اکرمی عدالت آموزشی و توزیع یکسان امکانات در مدارس منطقه را از برنامه های اصلی آموزش و پرورش منطقه عنوان کرد و ادامه داد: به جهت تراکم زیاد دانش آموزان و کمبود فضای آموزشی در شهر شبستر سعی کرده ایم بیشتر توجه خود را در راستای حل این مشکل در این شهر معطوف کنیم.