Aa
تاریخ : پنجشنبه 8 اسفند 1398
کد 940

باهزینه 50 میلیارد ریالی؛

مدرسه خیرساز 12 کلاسه در شهرستان اسکو به بهره برداری رسید

باحضور مسئولین استانی و شهرستان اسکو،مدرسه خیرساز12 کلاسه با هزینه بالغ بر50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان از اسکو؛ همزمان با سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) یک باب مدرسه 12 کلاسه خیرساز در اسکو به بهره برداری رسید، این مدرسه 12 کلاسه توسط خیرمدرسه ساز رضا علیزاده اسکوئی در 2طبقه با 1500 مترمربع و در مجموع با هزینه بالغ بر 5میلیاردو پانصد میلیون تومان احداث و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و وارد چرخه ای آموزشی شهرستان اسکوشد.

در ادامه در مراسم تجلیل از خیر مدرسه یار شهرستان اسکو "یحیی نجابت" مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسکو ضمن عرض خیرمقدم وتبریک به مناسبت سالروز ولادت امام محمدباقر(ع) وضعیت فضاهای آموزشی واقدامات انجام گرفته خیرین مدرسه ساز در شهرستان رابیان نمود.

"نجابت"گفت:احداث فضاهای آموزشی در این شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز کار بسیار ارزشمندوباقیات الصالحاتی است که معامله با خداست.

مدیرآموزش و پرورش اسکو در حاشیه این مراسم از خیرین مدرسه ساز بعنوان بازوان توانای آموزش و پرورش در احداث فضاهای آموزشی نام برد.

وی اظهار داشت:  برگزاری مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز در واقع نهادینه کردن یک فرهنگ باارزش است.

فرماندار اسکو هم در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات خیر مدرسه یار حاج رضا علیزاده اسکوئی با بیان اینکه هیچ جامعه ای نمی تواند بدون توسعه علمی به توسعه پایدار دست یابدذافزود: در این مسیر خیرین مدرسه ساز با ساخت و تجهیز مدارس تضمین کننده تئسعه پایدار هستند.

"رضی منش" در ادامه اظهار داشت: بدون شک با عنایت به حجم کار و نیاز دانش آموزان با مدارس جدید دولت به تنهایی نمی تواند در این زمینه اقدام کند و لازم است همچنان خیرین در کنار مسئولان فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: ساخت مدارس و تجهیز آن از مهمترین امور فرهنگی و نوعی عمل بزرگ خیر و کار خداپسندانه و باقیات الصالحات محسوب می شود و دولت از آن با جدیت حمایت می کندو باید در این امور مهم کار شناسایی خیرین و فراهم کردن زمینه مشارکت و سرمایه گذاری آنها فراهم شو د.

"وجدان پرست" مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقسی هم ضمن تقدیر از زحمات خیر مدرسه ساز شهرستان اسکو حاج رضا علیذاده اسکوئی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان همچنان به همت والای خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و مدرسه یار نیازمند است.

گفتنی است در در پایان ضمن اجرای سرود و برنامه های متنوع فرهنگی ، با اهداءلوح سپاس به خیر حاج رضا علیزاده اسکوئی از اقدام وی به جهت ساخت وساز فضای آموزشی  تجلیل به عمل آمد.