Aa
تاریخ : پنجشنبه 8 اسفند 1398
کد 942

با حضور مشاور استاندار درامورایثارگران

دومین جلسه شورای جهاد، ایثار و شهادت دراداره کل نوسازی مدارس استان برگزارشد

تقیون مشاور استاندار درامورایثارگران آذربایجانشرقی شهدا را عامل وحدت و همدلی برشمرد و دیدار با خانواده شهداوتکریم شان و مقام این یادگاران موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت درنسلهای آینده عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، با حضور مشاور استاندار درامورایثارگران و مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و سایر اعضا دومین جلسه شورای جهاد، ایثار و شهادت دراتاق مدیریت برگزارشد.
صدقی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی دردومین جلسه شورای جهاد ، ایثار و شهادت گفت:  شهادت سردار سپهبدقاسم سلیمانی و تشیع باشوه و بی نظیر آن سرباز ولایت باردیگر نشان داد که این انقلاب و نظام با خون شهدا همواره درحال پویایی و پیشرفت هست و تمام نقشه های استکبار بویژه آمریکا درجهان را ازبین خواهد برد.
وی خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را که یادگارانی از نسل از جان گذشته و بی ادعا هستند را مایه مباهات برشمرد وهمواره خودرا مدیون خون شهدا  و خانواده های عزیزشان می نامیم.
تقیون مشاور استاندار درامورایثارگران آذربایجانشرقی نیز شهدا را عامل وحدت و همدلی برشمرد و دیدار با خانواده شهداوتکریم شان و مقام این یادگاران  موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت درنسلهای آینده عنوان کرد.
گفتنی است درپایان این جلسه بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران  از خانواده های ایثارگران و فرزندان شهدا شاغل دراین اداره کل با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.