Aa
تاریخ : چهارشنبه 14 اسفند 1398
کد 948

با هزینه‌کرد یک میلیارد و 500 میلیون ریالی؛

پروژه بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی دبیرستان شبانه‌روزی سیدزنوزی زنوز به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی دبیرستان شبانه‌روزی سیدزنوزی شهر زنوز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از مرند، همزمان با چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی دبیرستان شبانه‌روزی سیدزنوزی شهر زنوز با هزینه‌کرد یک میلیارد و 500 میلیون ریالی با مشارکت شورای اسلامی و شهرداری این شهر به بهره‌برداری رسید.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در این آیین ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه کار کردن در حوزه فرهنگ، سخت است، اظهار کرد: " جواب‌دهی کار در حوزه فرهنگ زمانبر بوده و آینده دانش‌آموزان نشان‌دهنده تلاش امروز معلمان است. "

اباذر کاظمی افزود: " انتظار معلمان از دانش‌آموزان خوب درس‌خواندن، داشتن ادب و معرفت و به فکر آینده جامعه بودن است که این به‌منزله قدردانی از تلاش‌های این عزیزان می‌باشد. "

در ادامه بخشدار مرکزی شهرستان مرند با اشاره به کلنگ‌زنی‌های مدارس خیرساز امسال در شهرستان تصریح کرد: " نقش خیرین در آماده‌سازی زیرساخت‌های آموزش و پرورش، بی‌بدیل می‌باشد. "

علی نیک نفس با تأکید بر نقش ویژه آموزش و پرورش در گام دوم انقلاب ابراز داشت: " انسان دانا و آگاه، محور توسعه و آبادانی جامعه است که پرورش چنین فردِ دانامحور و ارزشمدار در دستگاه تعلیم و تربیت صورت می‌گیرد.