Aa
تاریخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399
کد 954

با حضور اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز

دومین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان برگزارشد

پیام صدقی : همواره باید با حرکتی نو به جذب حداکثری خیرین و انسانهای نیکوکار درامر ساخت مدارس و تعمیر و تهیه تجهیزات که نیازهای اساسی و ضروری مدارس استان می باشد . اقدام نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی ، جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان باحضور صدقی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ، جلالی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز وسایر اعضا در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی، ضمن تشریح فعالیتهای  مشارکت‌های مردمی در ساخت و تجهیز  و تعمیر مدارس استان ،توسعه مشارکت‌های مردمی و همکاری خیرین مدرسه ساز و انجمن اولیا و مربیان  و سایر گروه‌های مردمی را دراین شرایط جامعه ضروری برشمرد و افزود: همواره باید با حرکتی نو به جذب حداکثری خیرین و انسانهای نیکوکار درامر ساخت مدارس و تعمیر و تهیه تجهیزات که نیازهای اساسی و ضروری مدارس استان می باشد . اقدام نمود.
وی استفاده از منابع خرد مالی مردم  را یکی از لازمه های توسعه و تجهیز مدارس میتوان عنوان کرد. که با این کمک های گرفته شده  میتوان سطح گسترده تری از جامعه را درگیر امر مدرسه سازی نمود.

صدقی توجه به بهداشت دانش آموزان را دراین ایام مهم عنوان کرد و گفت: از همه مردم بویژه اولیا دانش آموزان و خیرین بزرگوار میخواهیم درجهت احداث و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس شهری و روستای همکاری و پشتیبانی لازم را بعمل آورند.