Aa
تاریخ : پنجشنبه 12 تير 1399
کد 973

درراستای چهاردمین طرح آجربه آجر استان

عملیات احداث مدرسه 6 کلاسه روستای حوری عجب شیر به زمین زده شد -

کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه در روستای حوری با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و مدیر آموزش و پرورش به زمین زده شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از عجب شیر؛ صدقی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان استقبال و مشارکت خانواده ها در مدرسه سازی را نشانه های اعتقاد به گسترش فضاهای شاد و ایمن برای دانش آموزان سراسرکشور دانست.
 
مدیر کل نوسازی استان گفت: از ویژگی های این طرح شرکت آحاد مردم با اهدا کوچکترین مبلغ حتی با تهیه یک آجر بعنوان یار و یاور آموزش و پرورش در تامین فضای شاد و ایمن برای آینده سازان این مملکت می باشد.
صدقی در راستای اجرای طرح "آجر به آجر" گفت: این طرح ملی  چهاردهمین طرح آجربه آجر دراستان می باشد که در کنار جشنواره های خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار از نمادهای همیاری اجتماعی در رفع محرومیت می باشد.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عجب شیر، کمک به مدرسه سازی را امری با ارزش و از سرمایه های معنوی برای فرد مشارکت کننده دانست و تصریح کرد: مشارکت در مدرسه سازی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مردم، نشان از ایمان و اعتقاد راسخ و بالای خیرین در این راه خداپسندانه است.
قادری تصریح کرد: ساخت هر مدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان در مراسم کلنگ زنی افزود: مدرسه 6 کلاسه هادی روستای حوری در مساحت 1000مترمربع، با زیر بنای 400 مترمربع و اعتبار بیست میلیارد ریال از اعتبارات ملی می باشد.
گفتنی است؛ در پایان مراسم مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به همراه مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان از مدارسی که نیاز به تخریب و بازسازی دارند بازدید کردند