Aa
تاریخ : شنبه 21 تير 1399
کد 981

در راستای طرح ملی آجربه آجر درآذربایجانشرقی

جلسه مجمع عمومی خیرین مدرسه ساز استان تشکیل شد

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان در جلب مشارکت خیرین نیک اندیش با اشاره به طرح آجر به آجر این بسته را یک حرکت تحولی جهت فرهنگ سازی واشاعه رویکرد جمع سپاری دانستند و از پیشنهادات این اداره کل جهت رسیدن به اهداف عالی طرح درشورای آموزش و پرورش استان خبرداد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، جلسه مجمع عمومی خیرین مدرسه ساز استان با حضور صدقی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس، جلالی ریس مجمع خیرین مدرسه ساز  و عطایی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش  وسایر اعضا برگزارشد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان در جلب مشارکت خیرین نیک اندیش  با اشاره به طرح آجر به آجر این بسته را یک  حرکت تحولی جهت فرهنگ سازی واشاعه رویکرد جمع سپاری دانستند و از پیشنهادات این اداره کل جهت رسیدن به اهداف عالی طرح درشورای آموزش و پرورش استان خبرداد .
 صدقی مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس آذربایجانشرقی گفت:از آغاز این طرح ۱۶ مدرسه در سراسر استان  با مشارکت خیرین و اهالی روستاها و با رویکرد فرهنگ جمع سپاری کلنگ زنی،در حال احداث و یا تکمیل می‌باشد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود:در طرح آجر به آجر به دنبال جلب مشارکت حداکثری عمومی با هدف فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاهها و نهادهای دولتی و غیر دولتی هستیم.
وی درادامه گفت : پیشنهادات اداره کل نوسازی  مدارس درخصوص  مساعدت صدا وسیمای استان و شهرداری ها و موسسات مردم نهاد واستفاده از تمام ظرفیت تبلیغاتی استان جهت پیشبرد اهداف طرح آجر به آجر شد. این موارد باعنایت استاندار و سایر اعضا به تصویب شورای آموزش وپرورش رسید.
جلالی ریس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز ضمن تبریک کسب رتبه اول اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی دربین ادارات کل نوسازی مدارس استانها در جشنواره شهید رجایی خواستار ادامه تلاشهای صادقانه پرسنل و کارکنان خدوم این اداره کل در زمینه مهیا ساختن فضاهای سالم و ایمن برای آینده سازان شد.
وی درادامه به پیگیری مصوبات قانون رایگان بودن انشعابات مدارس خیرساز در مناطق و نواحی استان اشاره کرد که متاسفانه در برخی نهادها و ادارات این قانون اجرا نمی شود.