Aa
تاریخ : سه شنبه 7 مرداد 1399
کد 992

طرح آجربه آجر «تعهد»، «عشق» یا از«خودگذشتی»؛

معلمی که نقاش ذهن ها و معمار قلب هاست

«تعهد»، «عشق» یا از«خودگذشتی». فرقی ندارد، هیچ واژه‌ای به درستی نمی تواند کاری که «معلمان ایثارگر» در ایام کرونا برای مدارس محروم روستایی انجام می دهد را به درستی توصیف کند. جعفر زارعی، مدیر آموزگار دبستان روستای محروم قراجه لوی شهرستان اهر در دوران تعطیلی اجباری مدارس با هزینه شخصی اقدام به تعمیر و رنگ آمیزی دبستان یک کلاسه این روستا کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس آذربایجانشرقی ازاهر، جعفر زارعی، مدیر آموزگار دبستان روستای محروم قراجه لوی اهر : طرح ملی آجربه آجر را طرحی نوین وشاداب ذکر کرد که این امردرراستای تامین نیازهای دانش آموزان محروم و ساخت فضای آموزشی مطمن وایمن را برای آینده سازان مهیا می سازد.

«تعهد»، «عشق» یا از«خودگذشتی». فرقی ندارد، هیچ واژه‌ای به درستی نمی تواند کاری که «معلمان ایثارگر»  «خیرین نیک اندیش»  «با طرح ملی آجربه آجر » در ایام کرونا برای مدارس محروم روستایی انجام می دهد را به درستی توصیف کند. جعفر زارعی، مدیر آموزگار دبستان روستای محروم قراجه لوی شهرستان اهر در دوران تعطیلی اجباری مدارس با هزینه شخصی اقدام به تعمیر و رنگ آمیزی دبستان یک کلاسه این روستا کرده است.
وی با بیش از سی سال سابقه تدریس در مناطق روستایی در دوران تعطیلی اجباری مدارس با هزینه شخصی اقدام به تعمیر و رنگ آمیزی دبستان یک کلاسه این روستا کرده است و هرساله قسمتی از کمبودهای مدرسه را با هزینه شخصی خودش برطرف می کند.
 مدیر آموزگار دبستان روستای محروم قراجه لوی اهر از سال 68 در مناطق محروم خدمت نموده و 5 سال است که به همراه همسرش در این روستا مشغول تدریس بوده و با دانش آموزان معصوم این روستا انس و الفت گرفته اند. وی تلاش می کند به همراه تدریس کتاب های درسی به صورت عملی نیز مهارت های زندگی را به دانش آموزانش آموزش دهد.