|
بیانیه حریم خصوصی درگاه الکترونیکی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان
اطلاعات شخصی هر فرد، بخشی از حریم خصوصی وی محسوب میشود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه، نه تنها موجب حفظ امنیت کاربران میشود، بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها در فعالیتهای جاری میگردد. هدف از این بیانیه، آگاه ساختن شما دربارهی نوع و نحوهی استفاده از اطلاعاتی است که در هنگام بازدید از سایت، از جانب شما دریافت میگردد.
این اداره کل خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران وبگاه دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت میکند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری می نماید.
اطلاعات جمعآوری شده از بازدیدکنندگان، صرفاٌ برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار میگیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی شما را بدون اطلاع و اجازهی قبلی، با فرد یا مؤسسهی دیگری در میان نخواهیم گذاشت.
ثبت نشانی IP شما به ما کمک میکند تا در تشخیص و رفع مشکلات مربوط به سرویس دهنده و کنترل بهتر آن اقدام کنیم.
اطلاعاتی که اتخاذ می شوند
به منظور کار با این تارنما و یا استفاده از خدمات آن برخی اطلاعات شخصی شما ممکن است اتخاذ شود. این اطلاعات شامل موارد ذیل می باشد:
- (کد ملی -
-
- نام و نام خانوادگی -
-
- شماره تماس -
-
- رایانامه )
-
چگونگی بهره برداری از اطلاعات
محل ذخیره سازی اطلاعات، نحوه استفاده از آنها، و افراد یا سازمان هایی که به آن دسترسی دارند به شرح ذیل است:
کلیه اطلاعات درگاه الکترونیکی اداره کل و کلیه زیردرگاه های آن در سرورهای داخلی تحت نظر این اداره کل نگهداری می گردد و بالاترین سطوح امنیتی در آنها رعایت شده است.
اطلاعات اخذ شده از کاربران صرفاً در اختیار متولیان رسیدگی به درخواست های طرح شده کاربران قرار خواهد گرفت.
امنیت اطلاعات
ما اطمینان می دهیم که اطلاعات شما را به غیر از موارد ذکر شده در این بیانیه، در اختیار هیچ سازمان، یا فرد، یا تارنمایی قرار نمی دهیم.
استفاده از کوکی ها
به منظور بهبود استفاده از تارنما، از کوکی های استفاده می شود. کوکی یک فایل متنی کوچک است که تارنما ما بر روی رایانه شخصی شما قرار می دهد تا بتواند اطلاعاتی در مورد استفاده شما از تارنما داشته باشد. شما می توانید با تغییر تنظیمات مرورگر خود، از استفاده از کوکی ها جلوگیری کنید.
|
|
|
|
|
|