Aa
تاریخ : چهارشنبه 13 آبان 1388
کد 40

مدیر کل

مدیر کل
خدمات قابل اراﺋﻪ دفتر مدير کل :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ، ضوابط جاری ، دستور مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف امور در دفتر مدير کل :

• هماهنگي لازم جهت ديدار ارباب رجوع با مدير کل با لحاظ اهميت موضوع و لزوم ملاقات در موقعيت هاي مختلف بعمل مي آيد .

• اخذ دستورات کتبي بدرخواستهاي ارباب رجوع بطور روز مره از مدير کل صورت گرفته و جهت اقدامات بعدي از سوي واحدهاي مختلف به ارباب رجوع اراﺋﻪ ميشود .

• ترتيب ملاقات پيمانکاران يا مدير کل در زمانهاي تعيين شده قبلي صورت گرفته و در صورت لزوم ديدار ، خارج از برنامه نيز ترتيب ملاقات حضوري داده ميشود .

• پرسنل اداره کل نوسازي بنا به ضرورت کار در اولين فرصت از طريق مسؤل دفتر مدير کل با شخص مدير کل ملاقات و مساﺋل مربوطه را مطرح و اخذ دستور مي نمايد .

• به تماسهاي تلفني ساير دستگاهها و نيز ساير افراد مختلف با لحاظ اهميت موضوع پاسخ لازم اراﺋﻪ ميگردد .

عکسی برای این آلبوم ثبت نشده است.