Aa
تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399
کد 1001

در راستای پروژه های عمرانی منطقه صورت گرفت:

کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه خیر ساز در روستای محبوب آباد شهرستان مرند به زمین زده شد.

طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان ویژه مرند، مدیر آموزش و پرورش، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان محلی، کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه خیرساز در روستای محبوب آباد به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از مرند، حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در این آیین با تاکید بر جایگاه رفیع دستگاه تعلیم و تربیت در پرورش انسانهای بزرگ، از مدرسه به عنوان مکان انسان ساز یاد کرد.

امام جمعه شهرستان مرند در ادامه ضمن تشکر از خدمات بی شائبه جناب آقای حاج علیزاده در زمینه های مختلف از جمله مدرسه سازی، ادامه داد: مدرسه طرحی است که در محضر خداوند متعال مبارک و بسیار ماندگار است.

وی همچنین با اشاره به ایام الله ماه محرم و بزرگ خیر ماندگار عالم گفت: همه ما اسلام و بندگی و بخشندگی را از امام بزرگوارمان فرا گرفتیم و خداوند توفیق قدم گذاشتن در راه آن امام بزرگوار را به همه ما عطا کند.

فرماندار شهرستان ویژه مرند در این آیین از حضور خیرین درهمه صحنه ها علی الخصوص امر مدرسه یاری و مدرسه سازی تقدیر و تشکر کرد و در ادامه گفت: انساهایی که جان و مال خود را در راه خدمت به مردم و این میهن اسلامی عرضه می دارند مدافعان فرهنگی این مرز و بوم اند.

در ادامه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند در این آیین با بیان اینکه باید قدر داشته ها و خیرین نیک اندیش منطقه را دانست، از تمامی خیرین و بزرگان شهرستان برای شرکت در مجمع خیرین استان و جشنواره تجلیل از خیرین دعوت به عمل آورد.

اباذر کاظمی ضمن تشکر از تلاش های خیر بزگوار جوادحاج علیزاده و خانواده محترمشان  ادامه داد: این مدرسه به عنوان سومین مدرسه این خیر بزرگوار، 6 کلاسه و با زیر بنای 392 متر مربع باهزینه تقریبی3 میلیارد ریال احداث خواهد شد.
گفتنی است این خیربزرگوار یک مدرسه 18 کلاسه و یک مدرسه 12 کلاسه نیز در مرند احداث نموده است