Aa
تاریخ : دوشنبه 20 دي 1400
کد 1051

با حضورمدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازکشور و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان/

انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی برگزار شد

با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه وتجهیزمدارس استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی گفت: در آذربایجان شرقی و در حوزه مدرسه سازی برای دانش آموزان نیازمند انقلابی صورت گرفته است.

پاشایی همچنین افزود: یکی از احسان های نیک، همین بحث مدرسه سازی در مناطق بوده چرا که دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم از همین مدارس تربیت یافته و به جامعه خود خدمت خواهند کرد.

 مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان هم گفت: تلاش می کنیم از همه ظرفیت های دستگاه تعلیم و تربیت استان در جهت توسعه فرهنگ مدرسه سازی استفاده کنیم.

در ابتدای این جلسه مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه سازکشور گفت: یکی از کارهای نیک انفاق است که در زندگی حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا هم نشانه های بسیاری از آن را می بینیم.

جعفری افزود: رویکردهای مجمع خیرین کشور، توسعه مشارکت های مردمی و توسعه مدرسه سازی در بین دانش آموزان و اولیا است.

وی با اشاره به مشارکت خیرهای مدرسه خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم فرهنگ چند خیری را توسعه بدهیم و چند خیر به طور همزمان روی یک پروژه کار کنند.

جعفری ادامه داد: در استان آذربایجان شرقی ظرفیت بالایی برای کارهای خیرانه وجود دارد و امیدواریم شاهد ساخت مدرسه های بیشتری باشیم.

پیام صدقی، مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی گفت: تعداد پروژه های خیر ساز استان حدوداً 143  مورد و 550 کلاس درس است.

صدقی افزود: کار بسیار مهمی که توسط وزارت آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه ساز آغاز شد، طرح آجر به آجر بود. که در حال حاضر با مشارکت مردم و روستائیان این پویش به نحو احسن اجرا می شود.

در پایان پس از رای گیری آقایان، مجید بصیرت- علی اکبرنصرتی- بهزاد محیط مافی -سیدمحمد رضوی- موسی دانش پور- سعید جلالی- خانم معصومه علیزاده بعنوان عضو اصلی و عبداله فرمانی بعنوان علی البدل و همچنین آقایان مرتضی باستانی واصغر شفایی بعنوان بازرس اصلی و آقایان غفورواحدی ورسول سامی بعنوان بازرسی علی البدل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی برای مدت دو سال انتخاب شدند./