Aa
تاریخ : يکشنبه 28 فروردين 1401
کد 1078

با حضور معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور،

فرهاد فرهودی به عنوان سرپرست جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی سازمان نوسازی توسعه وتجهیز و مدارس کشور با بیان اینکه فعالیت معلمان ما هیچ گاه تعطیل نشد، ادامه داد:معلمان امروز فعالیت حضوری خود را شروع کرده اند، فضای فیزیکی و حضور دانش آموزان در مدرسه دارای اهمیت بسیار است، ناگفته نماند که اگر مدرسه نباشد جامعه شور و نشاط چندانی را شاهد نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ، علی شهری ، معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس ظهر روز شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید این نهاد اظهار کرد: توجه به مقوله آموزش و پرورش و اهمیت دادن به این مقوله در همه ابعاد به خوبی قابل لمس و درک است.
وی در ادامه ی سخنان خود ابراز کرد: به فرمایش معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مدرسه جایی است که درآن آینده سازان پرورش می یابند.
شهری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دشمنان قسم خورده که علیه کشور ما تحریمات ظالمانه داشتند، فکر نمی کردند  جمهوری اسلامی ایران از حوزه نظام تعلیم و تربیت اش در زمان شیوع ویروس کرونا سربلند بیرون آید اما امروز می بینیم که از این مهم سربلند بیرون آمده است، علرغم همه ناکامی‌ها در این حوزه توفیقاتی در نظام آمورشی حاصل شد که می توان الگو واقع شود.
معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه فعالیت معلمان ما هیچ گاه تعطیل نشد، ادامه داد:معلمان امروز فعالیت حضوری خود را شروع کرده اند، فضای فیزیکی و حضور دانش آموزان در مدرسه دارای اهمیت بسیار است، ناگفته نماند که اگر مدرسه نباشد جامعه شور و نشاط چندانی را شاهد نخواهد شد.
وی افزود: در استانی همانند آذربایجان شرقی بهتر است  به سمت احداث مدارسی برویم که زیر ساخت تربیت تمام ساعتی را تامین کند،و مدرسه ای در تراز سند تحول بنیادین آموز ش و پرورش راه اندازی شود.
شهری یادآور شد: نباید فراموش کنیم که مدارسی که ما می سازیم بسیار در امر تربیت تاثیر گذار است و این مهم را ما متخصصین نوسازی مدارس باید به عنوان یک تابلو در مقابل داشته باشیم و به آن عمل کنیم