Aa
تاریخ : پنجشنبه 13 بهمن 1401
کد 1182

عمران و آبادی مناطق مرزی در سایه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است

افتتاح ۷ مدرسه در شهرستان خداآفرین توسط استاندارآذربایجان شرقی

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح مدارس خدافرین افزود:عمران و آبادی مناطق مرزی در سایه انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، خبری از امکانات زیرساختی و خدمات رفاهی در مناطق مرزی نبود، گفت: پیشرفت، عمران و آبادی این مناطق در سایه انقلاب اتفاق افتاده، اما به این مقدار هم راضی نیستیم و باید تلاش بیشتری کنیم تا این خدمات را گسترش دهیم.

عابدین خرّم، پنجشنبه، 13 بهمن ماه، در مراسم افتتاح یک باب مدرسه شش‌کلاسه در شهرستان خداآفرین، افزود: این روزها برای مردم ما ماندگار است و این خدماتی که شما در شهرستان می بینید در سایه پیروزی انقلاب اسلامی میسر شده است.

وی با اشاره به افتتاح ۷ مدرسه در شهرستان خداآفرین در ایام دهه فجر، گفت: از این تعداد، ۴ مدرسه با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی ساخته شده است.

خرّم خاطرنشان کرد: در سال آینده نیز چهار مدرسه جایگزین مدارس کانکسی می‌شود و به این ترتیب هیچ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در شهرستان خداآفرین نخواهیم داشت.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا نیازمندی های این شهرستان رفع شود و امیدوارم خدماتی لایق مردم شایسته شهرستان خداآفرین به آنان ارائه دهیم.

 
برچسب ها