Aa
تاریخ : پنجشنبه 4 آبان 1402
کد 1376

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی آموزش وپرورش در دیدار با مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی:

خیرین مدرسه ساز در محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی نقش بسزایی دارند

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت خوبی در جذب خیرین دارد، بر نقش بسزای خیرین مدرسه ساز در محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، احمد محمود زاده در دیدار صمیمی خود با مدیر کل و معاونین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار داشت: امروزه خیرین مدرسه ساز نقش بسزایی در توسعه عدالت آموزشی و محرومیت زدایی دارند.

وی افزود: تبریز و آذربایجان شرقی از گذشته، ظرفیت خوبی در راستای جذب خیرین دارد که در سایه ی تلاش های همکاران ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی و مجمع خیرین مدرسه ساز این استان است.

وی در پایان گفت: انشاالله بتوانیم تا با کمک های خیرین بزرگوار، گام های موثری در راستای ارتقا نظام تعلیم و تربیت و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی برداریم.

همچنین در ادامه این جلسه مناف کسایی، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از حمایت های وزارت آموزش و پرورش در راستای مدرسه سازی گفت: امروزه جهاد مدرسه سازی از مهمترین ارکان تعلیم و تربیت به شمار می آید و خیرین مدرسه ساز در تلاش هستند تا هیچ دانش آموزی در هیچ یک از مناطق کشور بدون تعلیم و تربیت نباشد.

وی افزود: امیدواریم تا با حمایت های دولت و کمک خیرین مدرسه ساز، شاهد توسعه هر چه بیشتر عدالت آموزشی در کشور باشیم.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نیز اظهار داشت: حمایت های دولت در کنار مشارکت خیرین بسیار کارساز بوده و در واقع نمود اصلی اتخاذ ملت و دولت به شمار می آید.

وی افزود: امسال با حمایت های دولت و خیرین توانستیم تا ۱۰۵ پروژه آموزشی در استان را تحویل آموزش و پرورش داده و بزرگترین کاروان تجهیزات آموزشی بعد از دوران انقلاب اسلامی را با ۱۵۶ کامیون و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، به مناطق و نواحی آذربایجان شرقی ارسال کنیم  که خود گامی بلند در نظام تعلیم و تربیت و توسعه عدالت آموزشی است.

لازم به ذکر است که در این جلسه در راستای افزایش همکاری های فی ما بین خیرین و دولت و مشارکت حداکثری مردم در امورات تعلیم و تربیت تاکید شد.