Aa
تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1402
کد 1380

پیام مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به مناسبت روز پدافند غیرعامل

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن روز پدافند غیرعامل در پیامی ضمن اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در رابطه با پیداغند غیر عامل بر نقش بسزای نوسازی مدارس در امر توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در پیام فرهاد فرهادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه پدافند غیرعامل به عنوان رکن اساسی جنگ نرم از مهمترین دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ارتقا و حفظ امنیت جامعه است.
بر اساس دستور مقام معظم رهبری و فرمایش ایشان، « پدافند غیرعامل مسئله بسیار مهمی است و هر روزی که می‌گذرد بر اهمیت پدافند غیرعامل افزوده می‌شود.»

پدافند غیرعامل به‌عنوان مکمل دفاع عامل، عقلانی‌ترین روش دفاعی و به تعبیر دقیق‌تر بهره‌گیری حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و مؤلفه‌های قدرت ملی در امر امنیت ملی است که تمامی تدبیر ها و تمهیدات در راستای حفظ امنیت ملی و امنیت جامعه لحاظ می شود.

دفاع همه‌جانبه مردم‌ محور، تقویت زیرساخت‌ها و بهینه‌سازی سازوکارهای عمومی و دستگاهی برای مصون‌سازی و ارتقاء تاب‌آوری ملی در قبال تهدیدات و جنگ ترکیبی به‌ویژه تهدیدات سایبری، زیستی، شیمیایی و پرتوی با اولویت پدافند غیرعامل است که در اسناد بالادستی کشور مورد تأکید قرار گرفته است که لازمه تبیین آن برای عموم مردم ایران، فرهنگ سازی است که نقش بسزایی در این امر دارد.

اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی به همت کارکنان خدوم، به عنوان سنگرسازان گمنام جمهوری اسلامی ایران در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبری های مقام عظمای ولایت، همواره در تلاش است تا با ساخت فضاهای آموزشی ایمن برای آینده سازان ایران زمین، نقش خود را در عمل به فرامین رهبری و خدمت به مردم عزیز ایران ایفا کرده باشد.

امید است تا با اتکا به قدرت ملی و تلاش برای گام نهادن در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران، بتوانیم تا نقش بسزایی در امنیت ملی داشته و دین خود را نسبت به جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام خمینی (ره) ادا نماییم.

فرهاد فرهودی محمد زاده
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی